Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Šta je iz Davosa izazvalo najviše pažnje kod korisnika društvenih mreža?

    Ako je suditi po društvenim mrežama ovogodišnji skup u švajcarskom Davosu obeležili su govor poglavara rimokatoličke crkve  i ekonomski položaj žena.  Pored njih, pažnju na društvenim mrežama izazvali su i  odnosi na relaciji Kina-Japan kao i govor novog iranskog predsednika Hassana Rouhania.

    Među deset najuticajnijih učesnika ovogodišnjeg foruma našla se samo jedna žena. Potpredsednica Evropske komisije zadužene za digitalnu agendu, Neelie Kroes, najuticajnija je žena među 15% ženskih učesnika skupa što predstavlja manji procenat u odnosu na prošlu godinu.  Ključ većeg učešća žena u upravljačkim strukturama kompanija nalazi se kod generalnih direktora i njihove spremnosti da sruše sistemske i kulturološke prepreke, koje u najvećoj meri, onemogućavaju značajnije učestvovanje žena na ovom nivou.

    Reč „nejednakost“ takođe je obeležila rasprave na marginama Foruma. Izveštaj britanske humanitarne organizacije Oksfam u kome se navodi da 85 najbogatijih ljudi planete raspolaže imovinom jednakom jednoj polovini celoukupnog čovečanstva posebno je užarila rasprave po Twitteru, Facebook-u i ostalim socijalnim mrežama. Druga medalja nejednakosti je nezaposlenost mladih. Tako ona u Grčkoj i Španiji iznosi 58 odnosno 55 procenata, dok samo 8% njihovih vršnjaka u Nemačkoj nema posao.

    Pored obraćanja pape Franje, značajan odraz u javnosti imali su i nastupi britanskog premijera Davida Camerona o ekonomskoj politici Velike Britanije u borbi za konkurentnost i smanjenje nezaposlenosti, i  predsednika Google-a Eric Schmidta koji je govorio o gubitku poslova medju sredjnom klasom.

    Neefikasnost zdravstvene zaštite, klimatske promene , bezbednost na internetu  tj. borba protiv sajber kriminala, teme su, koje se takođe ističu kao značajne.

    Među medijima, po aktivnosti i uticaju najzapaženiju ulogu su imali novinari CNN-a, magazina Forbs i britanskog lista Guardian.

    Kao izvor za podatke poslužili su podaci o aktivnosti na društvenim mrežama prkupljeni putem Internet sajta WEFLIVE.com koji je razvila revizorska kućaKPGM.

    Foto: Beta/AP

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE