Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Računi za struju: Distribucija napamet upisivala potrošnju!?

    Razlog zbog koga su decembarski računi za struju veći do 30 odsto u odnosu na novembarske je taj što su u mnogim računima su napamet upisivali potrošnju.

    EPILOG: Razrešen direktor EPS snabdevanja

    Radnici distribucija širom Srbije u mnogim računima su napamet upisivali decembarsku potrošnju bez očitavanja strujomera, piše 24 sata.

    Računica pokazuje da potrošači u Srbiji za decembarsku potrošnju moraju da plate bar oko 1,7 milijardi dinara više nego što su potrošili. .

    Do ove cifre se dolazi pod pretpostavkom da je svaki račun građana uvećan za oko 20 odsto. Najdrastičniji je bio primer jednog Nišlije koji je umesto prosečnih nekoliko hiljada dobio račun od 1,9 miliona dinara

    Kako su 24 sata rekli u jednoj distribuciji, period očitavanja strujomera u toku meseca je sa 15 dana skraćen na pet, što je dovelo do toga da zaposleni koji su zaduženi da na terenu očitavaju brojila nisu bili u stanju da za tako kratko vreme pogledaju sve strujomere.

    "Ovaj zahtev je na adrese distribucija stigao od EPS snadbevanja", kaže izvor 24 sata.

    I ministarka energetike Zorana Mihajlović rekla je juče da EPS mora da odreaguje jer je očigledno bilo problema u čitanju struje.

    "Takve stvari ne smeju više da se ponove. Javna preduzeća moraju da shvate da rade u službi građana, a ne u službi svojih fotelja", rekla je Mihajlović.

    Kao najbolji dokaz da je najveći problem u očitavanju jeste slučaj jednog potrošača koji živi na Novom Beogradu, a kome je EDB na dan 3. januar očitao potrošnju od 70.653 kwh.

    "Međutim, kada sam osam dana nakon toga pogledao na strujomer, pisala je potrošnja od 70.478 kWh", kaže ovaj sagovornik.

    Papović:Komisija o računima za struju do 20. februara

    Komisija za ispitivanje problema sa uvećanim decembarskim računim za struju i kvalitetom gasa trebalo bi da iznese nalaze do 20. februara, izjavio je danas predsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije (NOPS) Goran Papović.

    On je agenciji Beta rekao da ne može da prihvati objašnjenje EPS Snabdevanja da nije bilo sistemske greške sa računima za struju.

    Na pitanje da li onima koji sumnjaju u iznos računa savetuje da ih ne plate, Papović je kazao da ne može na taj način da utiče na potrošače.

    "Savet potrošačima je da ulože pismeni prigovor na sporni račun i da, ako sumnjaju u ispravnost brojila, zatraže baždarenje od Direkcije za mere i dragocene metale. Niko nema pravo da ih isključi zbog jednog neplaćenog spornog računa", istakao je Papović.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE