Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Devojčica od 250 miliona dolara

    "Skromna" želja Isabelle Belle Weems da kupi polovni automobil, prouzrokovala je lančani niz poslovnih uspeha, koji su ovoj 14-godišnjoj devojčici iz Čandlera u Arizoni, samo dve godine kasnije, na uloženih 700 dolara, doneli zaradu od 250 miliona dolara.

    Isabella Weems sada ima 17 godina, ali sa samo 14 je osnovala Origami Owl, kompaniju za prodaju nakita po narudžbini.

    Nakon što je 2010. pokrenuta, kompanija je počela da se širi neverovatno brzo i počela je da upošljava mnogo dizajnera širom zemlje, pa je bilo i očekivano da dostigne ogromnu zaradu od 250 miliona dolara.

    Bella je na ideju došla kada je imala 14 godina, nakon što je, kako kaže, pitala roditelje da joj za 16. rođendan kupe auto. Oni su joj rekli da bi trebala sama da zaradi za auto, što je Bellu navelo da razmišlja o načinu na koji bi mogla da zaradi.

    Počela sam da istražujem i razmišljala o idejama, a medaljoni su mi bili na pameti već duže vreme, rekla je Bella za Forbes i pomislila: "Šta ako napravim medaljone koji imaju neku draž?" Potom je odlučila da pravi i prodaje nakit.

    Roditelji su joj na njenih 350 dolara koje je uštedela od čuvanja dece dodali još toliko, a ona je počela da reklamira svoje proizvode na sajtu svog prijatelja.

    Zatim je počela da prodaje potpisani nakit, koji je ona nazvala „Living Lockets“. Prodavala ga je gde god je mogla, na kućnim žurkama, u buticima, na lokalnim sajmovima nakita.

    Oduvek sam verovala da svi mogu postići ono što duboko zacrtaju u svoj um. Imala sam cilj i sve sam podredila njemu, potpuno sam se fokusirala na posao i manje vremena sam provodila sa prijateljima. Vremenom je moj nakit počeo da „prodaje sam sebe“, priča Bela.

    U 2011. godini, zarada je iznosila 280.000 dolara, a naredne godine zaradila je čak 86 puta više. Sada Origami Owl ima preko 25.000 nezavisnih dizajnera koji prodaju nakit gde god stignu, na kućnim žurkama, kod kuće i na raznim događajima širom zemlje.

    Bela je osnovala kompaniju, ali se još uvek oslanja na porodicu u vođenju posla, dok ne završi srednju školu. Belina majka je suosnivač i pomogla je da se sastavi tim dizajnera, a tetke i ujaci zaduženi su za promovisanje i reklamiranje.

    Ne samo da se Belina ambicija isplatila, nego joj je pomogla i da ostvari ono zbog čega je i pokrenula kompaniju, a to je kupovina belog džipa kojeg je nazvala Alice.

    Foto: Facebook

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE