
Kako LinkedIn inspiriše svoje zaposlene
Poznato je da je LinkedIn društvena mreža na kojoj ljudi održavaju svoje poslovne kontakte, ali takođe je jedan od najpoželjnijih poslodavaca Silikonske doline. Ova kompanija pronašla je način kako da održi svoje zaposlene inspirisanim i angažovanim, nudeći beneficije koji su iznad standarda Silikonske doline.
Mnoge kompanije svojim zaposlenim obezbeđuju teretanu i prostor za vežbanje. LinkedIn je otišao korak dalje i obezbedio mnogobrojne besplatne sadržaje poput Tai Chija, zumbe, power joge i slično.
Zaposleni nekih kompanija dobijaju slobodne vreme za rad na projektima van uobičajenih dnevnih obaveza. U LinkedInu ovo je omogućeno jednom mesečno, petkom. Aktivnost , nazvana inDays, organizovana je tematski, tako su tokom jula zaposleni radili na temu LinkedIn fo Good, što je rezultovalo sa 54 projekta volontiranja.
Svakog meseca održi se do tri predavanja poznatih ličnosti, pre svega na temu motivacije, a dostupna su i na YouTube kanalu kompanije.
Svaka kompanija želi da se njeni zaposleni obrazuju i usavršavaju. LinkedIn ovu ideju podržava sa 5.000 dolara po zaposlenom na području Amerike i Kanade i to na godišnjem nivou, a koje mogu da utroše na edukaciju u sferi svog poslovanja. Takođe postoje i online kursevi LeranIn, kao i mesečni trening za menadžere ManageIn.
Kako bi podstakao kreativnost svojih radnika profesionalna društvena mreža uspostavila je projekat Incubator. Jednom kvartalno timovi zaposlenih imaju mogućnost da prezentuju svoju ideju rukovodiocima kompanije. Ukoliko im se ideja dopadne tim dobija tri meseca rada sa mentorom kako bi razvio ideju. Na taj način uveden je i Hopscotch koji korak po korak obajšnjava korisnicima novitete na mreži.
Smisao za humor značajno prožima korporativnu kulturu LinkedIna. Jednom godišnje organizuje se takmičenje u najboljem uređenju radnog prostora.
Kompanijska fndacija LinkedIn fo Good podržava zaposlene da slede svoje strasti i van kancelarije. Tako je jedan od zaposlenih ove godine dobio 3.000 dlara kako bi otišao u Indoneziju i učio tamošnju omladinu ronjenju u želji da im pomogne da postanu profesionalni ronioci.
Većina kompanija jednom mesečno oragnizuje sastanak zaposlenih i direktora. LinkedIn je podigao lestvicu i udvostručio broj sastanaka, tako da se menadžeri najvišim pozicijama svake dve nedelje tokom sat vremena odgovaraju na pitanja svih zaposlenih.