Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kad je u pitanju luksuz, tu je – Audi

    Ljubitelji luksuznih automobila u svetu sve više daju prednost nemačkom Audiju, najprodavanijem luksuznom četvorotočkašu u prošlom mesecu, ispred "zemljaka" BMW i Mercedesa.

    Sa 131.300 prodatih vozila u julu, što je povećanje od 9,8 odsto, ova filijala Folksvagena već se drugi put za tri meseca našla ispred BMW koji je u julu prodao 128.594 vozila.

    Uprkos činjenici da beleži rekorde u prodaji, Mercedes iza Audija još od 2011, sa prodatih 116.790 vozila u julu.

    Audi je ranije objavio da će svoj prvobitni cilj od 1,5 miliona prodatih vozila godišnje, u 2013. premašiti, u skladu s naporima da 2020. pređe prag od dva miliona prodatih vozila.

    Za realizaciju svojih ciljeva, kompanija se, pre svega, oslanja na tržišta zemalja u razvoju (Kina, Meksiko, Brazil), kao i u Severne Amerike, gde klijenti koji voze luksuzne automobile, počinju da daju prednost Audiju u odnosu na druge dve tradicionalne nemačke luksuzne marke.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE