6 znakova da bi zaposleni trebalo da bude OTPUŠTEN

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    6 znakova da bi zaposleni trebalo da bude OTPUŠTEN

    Svi znamo ko su loši zaposleni: Ne rade dovoljno i ne rade dobro, ne funckionišu u timu, ne mogu da postignu ono što se od njih očekuje. Ali, ono što je čudno jeste da očigledno loši zaposleni ne mogu da prouzrukuju stvarne probleme.

    Stvarne probleme prouzrokuju oni zaposleni koji se prikazuju kao da dobro rade dok se za to vreme ponašaju, što bi neko rekao, kao „podmukao rak“, polako uništava rad drugih zaposlenih, njihov stav, moral – i uz sve to, vaš biznis, piše sajt Inc.com.

    Ovo su ne tako očigledni znaci da zaposleni truje vašu kompaniju.

    1.Započinju i šire tračeve.

    Jednom je jedan šef rekao: „Od sada niko da više nije rekao ništa ružno ni za koga ko nije prisutan.“ Možda je to najbolji način da bilo ko prestane da ogovara, ili prosto da se suzbije ogovaranje u kompaniji.
    Ne samo da zaposeni koji prave kulturu ogovaranja traće svoje vreme koje bi bilo bolje utrošeno na neke produktivne razgovore, već uzrokuju da drugi manje poštuju svoje kolege.

    2. Oni žure da drže sastanak nakon sastanka.

    Imate sastanak. Govori se o nekim stvarima, brige se dele. Neke odluke se donose. Svi potpuno podržavaju te odluke.
    Onda neko drugi drži „sastanak nakon sastanka“. Onda ta osoba govori o stvarima koje nije podelila ranije u grupi. Sada se ne slaže sa donetim odlukama.
    Takvi ljudi se prvo slože sa vama, a onda vas „potkopavaju“. Oni bi trebalo da rade negde drugde.

    3. Kažu „To nije moj posao.“

    Što je kompanija manja, važnije je da zaposleni budu agilniji, da se brže prilagode prioritetima (koji mogu da se menjaju), i da urade, bez obzira na poziciju i ulogu, sve što je potrebno.
    Kada kažu „To nije moj posao“ kao da kažu (i misle) „Brinem samo o sebi“. Ovakav stav uništava ukupan rad, i pravi disfunkcionalnu grupu.

    4. Misle da su se „pretplatili“ na platu i tako se i ponašaju.

    Zaposleni je radio odlično prošle godine, prošlog meseca ili juče. Vi ste zahvalni i cenite ih.
    Ali, danas je novi dan. Plata tek treba da se zaradi za taj dan. Jedino merilo vrednosti bilo kog zaposlenog jeste konstantan i opipljiv doprinos koji donosi na dnevnoj bazi.

    5. Koriste pritisak na svoje kolege da ne bi izgledali toliko loše u očima šefova.

    Novi zaposleni naporno radi. Radi i duže od radnog vremena, ispunjava zahteve i očekivanja. Odlično mu/joj ide. Ali, s vremena na vreme čuje od „iskusnijeg“ kolege/koleginice, „Radiš mnogo, a mi drugi pored tebe izgledamo loše.“
    Dobar zaposleni ne upoređuje sebe sa drugima – upoređuje se sa samim/samom sobom. Ta osoba želi da radi bolje danas nego što je radila juče. Loši zaposleni, s druge strane, ne žele da rade više, oni žele da svi drugi rade manje. Ne žele da pobeđuju, žele da svi drugi izgube.

    6. Žure da pridobiju sve zasluge.

    Možda je uradio/la skoro sav posao. Možda je prevazišla sve prepreke. Možda bez te osobe tim ne bi mogao da funkcioniše.
    Dobar zaposleni i dobar timski igrač deli slavu. Hvali druge, i daje im zasluge. Ceni kolege i koleginice. Posebno je bitno za one koji su na rukovodećim pozicijama.

    Izvor: BIZLife

    Piše: N.V.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE