Ko je ‘društveni’ CEO?
Uspešnost lidera više se neće procenjivati samo na osnovu cene akcija kompanije. Komunikacija sa akcionarima, zaposlenima, državnim službama, lokalnom zajednicom, kupcima, biće jedna od kategorija procene uspeha.
Kao što ni svaka kompanija ne koristi sve kanale društvenih medija, i generalni direktori shodno interesovanjima moraju da izaberu one koji im najviše odgovaraju. Svaki kanal komunikacije ima isti cilj, a karakterističnu svrhu i vrednost. Tako kompanijski intranet poboljšava ugled radnog mesta, korporativni sajt doprinosi kredibilitetu same kompanije, dok društveni mediji pokazuju inovativnost i pomažu izgradnji odnosa. Integrisani pravilno, mogu ubrzati i produbiti uticaj komunikacione strategije CEO.
Bez obzira na kanal komunikacije, svaki ‘visoko društveni’ CEO:
• Koristi opsežan skup društvenih alata koji prevazilazi povremene postove na određenim mrežama, i zahteva strateški plan za deljenje sadržaja kompanije na nekoliko kanala;
• Vodi blog – prepoznaje vrednost u stvaranju sadržaja tokom dužeg perioda kao način da predstavi svoje gledište;
• Shvata da sajt predstavlja samo prolaznu tačku za one koji traže informacije i nudi platformu za sadržaj koji se isporučuje u više formata;
• Oni su autori sadržaja – moraju da razviju kreativne kompetencije, pre svega autentičnost, pripovedanje i umetničku viziju, ali i tehničke veštine;
• Shvata da su tehnologija i društveni mediji budućnost distribucije sadržaja i želi da bude deo ove revolucije u komunikaciji;
• Spontan, ali ne previše neformalan – održava formalnost položaja, ali daje do znanja da nije nepristupačan;
• Angažuje aktere – vidi vrednost u društvenosti i koristi to kako bi došao do širokog portfolija zainteresovanih strana.
Ceo tekst pročitajte u magazinu BIZLife