Moravski koridor i dalje `pod ledom`
Moravski koridor, čija izgradnja je odložena zbog izmenjene cene kineske kompanije CRBS, biće centralna tema narednog zasedanja mešovite komisije kojom sa srpske strane predsedava ministar privrede Mlađan Dinkić, a sa kineske ministar trgovine.
Izgradnja Moravskog koridora, koja je trebalo da počne 1. maja, odložena je zbog povećane cene radova za 150 miliona evra, a ministarka regionalnog razvoja Verica Kalanović potvrdila je da aktivnosti na ovom projektu nisu stale i da se od njega neće odustati.
Budite sigurni da ću naći način da ovaj put bude izgrađen u dobroj meri u mandatu ove vlade, rekla je Kalanović.
Moravski koridor radiće se kao auto-put sa šest traka. Na ovom prostoru živi oko pola miliona ljudi, radi više od 20.000 malih i srednjih preduzeća, a posluje više od 10 industrijskih zona i slobodna zona Kruševac.
Put bi trebalo da poveže Kruševac, Kraljevo, Čačak, Varvarin, Trstenik, Ćićevac, Vrnjačku Banju, kao i koridore 10 i 11. Smatra se jednim od najvećih infrastrukturnih projekata u Srbiji, jer će se u 109,6 kilometara puta, izgraditi 10 kilometara mostova, osam prelazaka preko Zapadne Morave, veći broj nasipa…