Moravski koridor i dalje `pod ledom`

Moravski koridor, čija izgradnja je odložena zbog izmenjene cene kineske kompanije CRBS, biće centralna tema narednog zasedanja mešovite komisije kojom sa srpske strane predsedava ministar privrede Mlađan Dinkić, a sa kineske ministar trgovine.

Izgradnja Moravskog koridora, koja je trebalo da počne 1. maja, odložena je zbog povećane cene radova za 150 miliona evra, a ministarka regionalnog razvoja Verica Kalanović potvrdila je da aktivnosti na ovom projektu nisu stale i da se od njega neće odustati.

Budite sigurni da ću naći način da ovaj put bude izgrađen u dobroj meri u mandatu ove vlade, rekla je Kalanović.

Moravski koridor radiće se kao auto-put sa šest traka. Na ovom prostoru živi oko pola miliona ljudi, radi više od 20.000 malih i srednjih preduzeća, a posluje više od 10 industrijskih zona i slobodna zona Kruševac.

Put bi trebalo da poveže Kruševac, Kraljevo, Čačak, Varvarin, Trstenik, Ćićevac, Vrnjačku Banju, kao i koridore 10 i 11. Smatra se jednim od najvećih infrastrukturnih projekata u Srbiji, jer će se u 109,6 kilometara puta, izgraditi 10 kilometara mostova, osam prelazaka preko Zapadne Morave, veći broj nasipa…

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE