Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Šta je sve Facebook ‘pozajmio’ od Twitter-a?

    Tokom godina Facebook je pozajmio neke značajne funkcije od Twitter-a, u koje spadaju verifikovani profili, pominjanje određene osobe putem simbola ’@’, kao i mogućnost praćenja uticajnih korisnika mreže. Najnovija opcija na listi je hashtag.

    Na svom blogu najveća društvena mreža najavila je uvođenje opcije hashtag koja je već dostupna, kao i ’trending hashtags’ koja će uskoro biti dostupna korisnicima. Potez je objašnjen kao način da se u prvi plan stave razgovori, ali kao i većina funkcija koju Facebook uvodi u poslednje vreme, veliki deo njih targetira prihod od reklamiranja. U početnoj fazi, hashtag nije dostupan oglašivačima. Određeni stručni mediji spekulišu da će ova opcija poboljšati i pretragu u okviru Graph Serach-a, s obzirom da hashtagovi obezbeđuju jasniji signal interesovanja u odnosu na like-ove.

    Facebook i Twitter do sada su funkcionisali na dva različita marketing terena. Facebook poseduje dosta jaku bazu podataka koja je od izuzetnog značaja oglašivačima zbog targetiranja korisnika, dok  Twitter omogućava učestvovanje u razgovoru sa korisnicima u realnom vremenu. Najveća društvena mreža sada hoće i jedno  i drugo.

    Procenjuje se  da će uvođenje hashtag-ova na Facebook-u imati indirektnu korist za već postojeće marketinške proizvode ohrabrujući korisnike na deljenje informacija u javnom obliku, sa većom grupom ljudi, kao deo konverzacije u realnom vremenu.

    Foto: facebook

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE