Prvi sastanak akcionara Facebook-a uz direktan web prenos

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Prvi sastanak akcionara Facebook-a uz direktan web prenos

    Prvi sastanak akcionara Facebooko-a ikada biće  održan danas uz direktan intertnet prenos, nakon što je sinoć vrednost deonica najpopularnije društvene mreže u svetu uvećana na berzi u Njujorku za 4,5 odsto, na 24,33 dolara po akciji.

    Kako je najavljeno, na sastanku akcionara će se razgovarati o tekućim i budućim poslovnim planovima globalne mreže koju je osnovao Mark Zuckerberg, čije bogastvo se, zahvaljujući tom poslu započetom pre desetak godina, sada procenjuje na više od 13 milijardi dolara.Vrednost deonica Facebook-a je, inače, u prethodnih pet sedmica opala za oko 20 odsto, a u krugovima berzanskih stručnjaka se navodi da nije sigurno koliko će taj tržišni trend potrajati.

    Deoničari Facebook-a, koji izražavaju bojazan zbog naglog "topljenja" vrednosti njihovih akcija, upozoravaju da su te hartije na kraju protekle poslovne sedmice pojeftinile za čak 40 procenata, u odnosu na nivo zabeležen u maju prošle godine kada su se  prvi put kotirale na efektnim tržištima.

    Prethodni višenedeljni pad cena akcija Facebooka je, prema istraživanju kompanije Pew Research, delom posledica i manje popularnosti te mreže među mladim korisnicima,  kojih je ubedljivo najviše.

    Mladi ljudi širom sveta, posebno oni u dobu od 15 do 25 godina, svi više umesto Facebooka koriste mobilne društvene mreže poput Line i Snap Chat, navodi se u istraživanju Pew Research.

    Japanski servis za ekspresni prenos trenutnih saopštenja Line je, na primer, za minule dve godine privukao oko 140 miliona korisnika, a na mreži Snap Chat, koja omogućava slanje fotografija za svega nekoliko sekundi, korisnici sedmično razmene oko 60 miliona snimaka.

    Analitičari, ipak, napominju da je Facebook i dalje neprikosnoven, jer se procenjuje da sada ima širom sveta oko 1,1 milijardu korisnika, ogromnu bazu podataka o njihovom interesovanju i vezama, impozantnu kolekciju fotografija i online profila, koji omogućavaju izlazak na mnoge druge internet  servise.

    Eksperti za društvene mreže kažu, osim toga, da korisnici sada provode znatno više vremena na Facebooku nego na konkurentskim američkim mrežama kao što su Google, Microsoft ili Yahoo.

    Prema mišljenju stručnjaka, najveća opasnot za dalji razvoj biznisa F
    Facebook je, u suštini, i dalje lider kad je reč o razmeni poruka i slanju fotografija, ali u segmentu traženja posla i profesionalnih komunkacija dominantnija je mreža Linkedin, dok je većina poruka u kojima se traže partneri u biznisu u rukama Google-a.

    Foto: Beta

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE