Kina perspektivno tržiste za prodaju alkohola

Francuski proizvodjač Pernod Ricard, vlasnik Absolut votke i konjaka Martell, saopštio je danas da je u Kini smanjena prodaja žestokih pića, ali da je ta zemlja ipak jedno od najperspektivnijih tržišta.

Predstavnici kompanije, u čijem je vlasništvu i viski Jameson, su naveli da je prodaja žestokih pića u Kini pala, u trenutku kada u toj zemlji dolazi do usporavanja ekonomskog rasta, ali su i naglasili da sve bogatiji pripadnici najviših socijalnih slojeva, Kinu čine jednom od najznačajnijih tržišta.

Očekuje se da će ekonomski privredni rast u Kini biti iznad sedam procenata i da će u narednih deset godina godišnje biti za 10 miliona više novih potrošaca skupocenih žestokih pića koje nudi Pernod Ricard.

Za kinesko tržizšte zainteresovani su i proizvodjači luksuznih marki odevnih predmeta i penušavih vina.

Direktor Pernod Ricard za Kinu Kon Kostandis je rekao da je 2013. godina "godina izazova" za prodaju luksuznih brendova, ali je i naglasio da je Kina "zemlja fantastičnih mogućnosti".

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE