Ko će kupiti ‘Moju kravicu’ i ‘Bambi’?

Danube Foods grupa (DFG), u okviru koje posluju kompanije sa nekim od najprepoznatljivijih srpskih brendova – Imlek, Mlekara Subotica, Bambi Banat, i „Knjaz Miloš“, nema nameru da širi poslovanje van regiona, već će verovatno u narednih šest meseci neku od tih kompanija i prodati.

Interesovanje za kupovinu je permanentno, rekao je za Tanjug generalni direktor Danube Foods grupe, Slobodan Petrović, jer su u pitanju dobre kompanije. Dodao je i da će kupac biti neko od strateških partnera koji su već u regionu, ali nije želeo da otkriva detalje kome bi mogli otići „moja kravica“, „bambi“ ili „knjaz“.

Tanjugov sagovornik je rekao i da neće biti pripajanja Grupi novih srpskih kompanija, upravo zato što „izlaze“. „Ostali smo duže nego što smo planirali, i sada je vreme da zatvorimo ono što smo započeli“, kazao je Petrović.

Sumirajući rezultate poslovanja kompanije u 2012. godini, on je kazao da je zadovoljan, iako rezultati nisu bili na nivou prethodnih godina. „Uzimajući u obzir ekonomsku krizu koja se u Evropi ponovo pogoršala u drugoj polovini 2011., što se prenelo i na našu zemlju, a i činjenicu da je 2012 bila kod nas izborna godina, ne možemo biti nezadovoljni, jer su ipak rezultati dobri“, naglasio je Petrović.

Kratak rezime poslovanja u 2012. je da je obim prodaje mleka pao za oko jedan odsto, “Knjaz Miloš“ je uspeo da ostvari manji rast, a Bambi je ostao na nivou obima prodaje od 2011. godine.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE