Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Starbucks pokrenuo kampanju protiv fiskalne litice

    Najveći lanac kafeterija na svetu Starbucks pokrenuo je akciju kako bi se demokrate i republikanci pozvali na dogovor oko smanjivanja duga.

    Lanac je od zaposlenih u Vašingtonu tražio da na čašama napišu reči „Udružite se“.

    Ako do 1. januara ne bude dogovora republikanaca i Bele kuće, automatski će uslediti naglo povećanje poreza i veliko smanjenje troškova, što je u SAD nazvano „fiskalna litica“. Ekonomisti kažu da bi kombinacija te dve grupe mera privredu SAD vratila u recesiju.

    Starbucks je takođe objavio oglas u listu Washington Post s plastičnom šoljom na kojoj je napisano „Udružite se“.

    Direktor Starbucksa Hauvard Šulc rekao je da te reči imaju cilj da kongresmenima pošalju poruku o šteti koja može nastati kao posledica njihove nesposobnosti da postignu dogovor.

    Ta kompanija se generalno kloni politike kako ne bi otuđila neke od svojih mušterija, ali poziv političarima da se dogovore verovatno neće imati negativan ođek. Starbaks bi mogao i da ostavi dobar utisak i unapredi svoj imidž kao društveno odgovorne kompanije.

    Ovo nije prvi put da se Starbucks angažuje na političkoj poruci. U leto 2011. Šulc je pozvao druge direktore i javnost da pretstanu da daju doprinose kampanjama političara dok ne nađu način da se dogovore oko krize s podizanjem granice zaduživanja.

    Tada su republikanci i predsednik Barak Obama ipak postigli dogovor oko tehničkog pitanja podizanje granice zaduživanja, ali uz uslov da se, ako do 1. janara 2013. ne bude postignut konačan dogovor o smanjenju deficita, automatski ukinu poreske olakšice iz vremena predsednika Džordža Buša mlađeg, kao i da se srežu budžetski rashodi.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE