Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Tikveš: Ostvareni rast u Srbiji 20 odsto

    Vinarija Tikveš je u ovoj godini na tržištu Srbije ostvarila rast od 20 odsto, dok je prodaja vrhunskih vina porasla više od 40 odsto u odnosu na prethodnu. Plan kompanije je da nastavi sa intenzivnim investicijama u Srbiji koja je za Tikveš glavno regionalno tržište i da ostvari plan da kroz dve godine udvostruči promet koji ovde ostvaruje.

    „Srbija je za nas tržište koje ima veliki potencijal i na kojem smo prisutni nekoliko decenija unazad. Naša vina su poznata i dobro prihvaćena od strane ovdašnjih potrošača i tu poziciju želimo da ojačamo. Postavili smo vrlo visoke ciljeve u Srbiji i prve rezultate već vidimo, jer beležimo konstantan rast. To nas dodatno ohrabruje da i pored ekonomske krize nastavimo sa ulaganjima ovde kao i saradnju sa našim distributerom, kompanijom Knjaz Miloš, što nam omogućava da budemo uvek dostupni našim potrošačima“, izjavio je Aleksandar Kokir, generalni direktor vinarije Tikveš za Srbiju.

    Potvrde da vinarija pravi vrhunska vina i ove godine stizale su sa svih strana sveta. Vinarija Tikveš i njeno vino „Bela Voda“ našli su se na prestižnoj listi magazina „M&M Global“ među 100 rastućih svetskih brendova. Tikveš je jedini brend iz Makedonije i jedan od tri iz šireg regiona (pored „Vegete“ iz Hrvatske i brenda „Ãœlker“ iz Turske) koji ima potencijal da postane globalno poznat. Ove godine Tikveš je osvojio i prestižne nagrade na takmičenjima International Wine Challenge (IWC) i Decanter u Velikoj Britaniji, kao i na međunarodnom takmičenju vina sa Balkana u Bugarskoj.

    Kvalitet ovih vina prepoznao je i najpoznatiji svetski vinski stručnjak Robert Parker ocenivši crvena vina iz berbe 2010, Bela Voda sa 94 i Vranac Special Selection sa 90 poena. Ocene i preporuke vinskog kritičara svetskog renomea, poput Parkera imaju veliki uticaj na pozicioniranje vina na svetskim tržištima. Zahvaljujući tome ali i intenzivnim višemesečnim aktivnostima na ovom polju, u prethodnom periodu Tikveš je ostvario proboj na svetska tržišta EU, SAD, Kanade, Australije i Kine. Nakon izuzetno visoke ocene Roberta Parkera, Erik Solomon, treći najveći uvoznik vina za SAD, kontaktirao je Tikveš, nakon čega su vina iz serije Barovo, Bela Voda, R’kaciteli Special Selection i Vranac Special Selection plasirana na američko tržište, gde su postigla izuzetan uspeh i u ponudi su najboljih restorana sa Michelin zvezdicama u Njujorku i Vašingtonu.

    Takođe uspeh predstavlja i ulazak na tržište Danske gde su isporučene prve količine od 80 hiljada flaša visokokvalitetnog vina Vranac iz serije Special Selection berba 2011. godine u 48 specijalizovanih prodavnica danskog uvoznika Hasena, kao i restoranima širom ove zemlje. Proboj na jedno skandinavsko tržište predstavlja značajan uspeh, imajući u vidu činjenicu da je uvoznik proglasio tikveški Vranac Special Selection vinom godine, te da je pozicioniran na vinskim listama zajedno sa nekim od najpoznatijih francuskih, italijanskih, portugalskih i australijskih vina.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE