Šta su od Ričarda Bransona naučili njegovi radnici
Poslovni mogul i najuticajniji čovek na LikedIn-u, Ričard Branson, poznat je po brojnim poslovnim savetima i strategijama za poslovni uspeh. A evo šta su naučile od njega osobe koje su imale priliku da rade sa njim.
Ovaj harizmatični biznismen je uvek imao izrazito velika očekivanja i nikad nije odustajao, što su neki od razloga njegovog uspeha, smatra Aleksis Dormandi koja je sa 24 godine počela da radi u Virgin Group-i, a tokom svoje karijere u ovoj kompaniji imala je priliku da radi i sa samim Bransonom.
Za portal Business Insider opisala je svoje iskustvo koje je stekla radeći u toj kompaniji, a ističe, iako je napravila puno grešaka, dosta toga je i naučila.
Uvek postavljaj smešno visoka očekivanja
‘Branson je uvek imao iznimno velika očekivanja, od kompanije i samih zaposlenika i upravo je to jedan od razloga njegova uspjeha’, smatra Aleksis.
Veruj svojim zaposlenima
‘Branson je svoje odnose sa zaposlenima gradio na osnovu poverenja, verovao je ljudima koje je zaposlio i znao je da mogu da ispune zadatke koje bi im dao’, priseća se.
Tvoj proizvod mora biti najbolji na tržištu
Proizvod je najvažniji za kompaniju i on mora biti najbolji na tržištu kako bi se postigao uspeh. Da bi se to ostvarilo, svi u kompaniji to moraju da znaju i rade na ostvarenju tog cilja.
Reputacija je sve
Osim reputacije samog brenda, Branson je znao da je od izuzetnog značaja i lična reputacija.
Važno je zauzeti pravi stav
‘Branson je oduvek radio na stvaranju pozitivne poslovne klime i nastojao je da prema svemu ima pozitivan stav – kako u odnosu sa svojim zaposlenima tako i u tretiranju samih kupaca ‘, kaže Aleksis i ističe da je poslovno okruženje uvek bilo vrlo prijatno. Takva atmosfera je motivisala zaposlene, a ljudi su stoga voleli da rade za kompaniju.