
Crni humor u poslednjem broju nemačkog Financial Timesa
Poslednji broj nemačkog poslovnog dnevnika Financial Timesa Deutschland, zatvorenog zbog neisplativosti, izašao je u petak s potpuno crnom naslovnicom, ali ne i bez humora.
„Napokon u crnom“, moglo se pročitati na naslovnoj strani, pri čemu se ukazivalo na boju žalosti, ali i onu koja se koristi u računovodstvu kao oznaka za pozitivno poslovanje, što FTD nije iskusio tokom dvanaestogodišnjeg izlaženja.
U samom nazivu lista pri vrhu naslovnice ispala su četiri slova pa umesto Financial Times Deutschland piše „Fi n al Times“ (poslednji Times).
Poslednji broj FTD-a donosi pregled proteklih dvanaest godina rada s najvažnijim vestima, smelim grafikonima i oštrim komentarima koji su ponekad odudarali od većinskog mišljenja.
Na zadnjoj stranici zaposleni lista se izvinjavaju deoničarima zbog toga što su „spržili tolike milione“ i čitaocima, naklonivši se svi zajedno, poput Japanaca, pred objektivom fotoaparata.
Izdavač Gruner & Jahr, u vlasništvu svetske komunikacijske superkompanije Bertelsmanna, najavio je u novembru da se gasi FTD koji se prodavao u 100.000 primeraka, ali je od osnivanja 2000. beležio samo gubitke.