Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    PR saveti koje možete da naučite od Deda Mraza

    Novogodišnja groznica polako počinje. Bilo da vas je već uhvatila ili jedva čekate sunce da ponovo ogreje, postoji nekoliko lekcija o poslovanju koje možete da naučite od Deda Mraza.

    Napravite listu i proverite je dva puta

    Zamislite da Deda Mraz detetu koje je tražilo lutku vojnika donese Barbiku. Pravljenje različitih lista je dosadan, ali ključan zadatak. Ako to može dekica u crvenom odelu, može svako. Pobrinite se da ceo tim pomogne u izgradnji spiska i da svaki pojedinac shvati značaj zadatka, ali na kraju, ako nešto ne valja odgovoran je samo pošiljalac. Stoga proverite sve dva, možda i tri puta.

    Planiranje, priprema, izvršenje

    Kako bi svake godine izvršio zadatak na verme, Deda Mraz planira i priprema se mesecima. U poslu ponekad nema vremena za pripreme. Naročito u oblasti odnosa s javnošću ponekad u određenim situacijama čak ne postoji ni minut na raspolaganju. Ali osnovni krizni plan može da obezbedi izvršenje posla na pravi način.

    Delite sve

    U svetu društvenih medija preporučljivo je deliti fotografije, logotipe i različite sadržaje i to sa svima kojima je stalo. Potrebno je naći ravnotežu između „preterane“ zaštite i potpune dostupnosti logotipa brenda. Svest o brendu možete podići ukoliko sadržaj učinite dostupnim korisnicima – Deda Mraz se nije javio da uklonite njegovu sliku jer krši autorska prava.

    Ho! Ho! Ho!

    Ovo su verovatno najprepoznatljiviji slogovi na svetu. Ova, uslovno rečeno, uzrečica Deda Mraza postala je sastavni deo njegovog lika i dela, brenda. Stoga nemojte biti kruti ako vam stručnjaci predlože nešto, na prvi pogled, banalno. Svako od nas kreativan je na poseban način i tretira reči drugačije.

    Reputacija

    Ugled Deda Mraza građen je jako dugo i ništa ga do sad nije ukaljalo. Čak ni ulični prevaranti koji su koristili njegov lik. Izgradnja reputacije traži vreme, ali vredi svakog uloženog dinara.

     
    Pripremila: I.M.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE