Brenson: Online komunikacija je kao razgovor sa prijateljem u kafani
Industrijskog magnata Ričarda Brensona je u poslednjih šest nedelja na LinkedIn-u zapratilo gotovo milion ljudi.
Kako bi se svima njima zahvalio, biznismen je napisao tekst na LinkedIn-u u vidu svojih poslovnih saveta. Brenson je obuhvatanje i bavljenje tako velikim brojem pratilaca uporedio sa klijentima u biznisu.
On piše da je ključ ustvari u tome da je bolje razmišljati i tretirati klijente kao individue, negoli gledati gomilu statistike. Razlog tome je što u takvoj komunikaciji možete iz prve ruke dobiti sugestije i rešiti probleme več u začetku, piše Brenson. On pritom navodi da i on sam često ima „jedan na jedan“ razgovore sa svojim klijentima, i da mu to pomaže da dobije pravi uvid u svoje poslovanje, bilo ono pozitivno ili negativno.
Brenson piše da tu ima mnogo sličnosti sa društvenim mrežama, i da će koliko je to u njegovoj moći, redovno pratiti šta mu pratioci na LinkedIn-u pišu kako bi poboljšao svoj posao. On savetuje da pratimo šta sve ljudi „šeruju“ na ovoj mreži, jer prema njegovim rečima, tu se može naći dobrih i svežih ideja.
Brenson takođe savetuje da kad nešto postavljamo na društvene mreže, pokušamo da se ne obraćamo celom webu, već da zamislimo da se obraćamo jednom čoveku.
Njegov savet za online komunikaciju je da razgovaramo kao što bismo razgovarali sa prijateljem u kancelariji ili u kafani. „Svi vole taj lični dodir, bez obzira da li će ići korak dalje da bi vam pomogao, ili se jednostavno samo zahvaliti,“ piše Brenson na LinkedIn-u.
Pripremio: M.M.