Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Grujić: Mlekara Subotica je veliko gradilište

    Mlekara Subotica je veliko gradilište gde niču novi objekti, instalira nova oprema i investira veliki novac u razvoj poslovanja, što je samo po sebi potvrda da neće doći do zatvaranja fabrike, izjavio je direktor ovog preduzeća Milan Grujić.

    Grujić je povodom medijskih navoda da će fabrika biti zatvorena, kao što je to bio slučaj sa nekim drugim mlekarama koje je preuzeo Investicioni fond „Salford“, vlasnik i Mlekare Subotica, ocenio da su u pitanju „apsolutne neistine“.

    Grujić je u intervjuu Tanjugu pojasnio da je u Mlekari Subotica u toku uvođenje novog modela reorganizacije rada, gde se pojedine službe i poslovi koji nisu specijalnost mlekare prepuštaju drugim preduzećima. Ti procesi se, prema Grujiću sprovode u skladu sa trendom poslovanja u Evropi, pa tako i u Srbiji, gde se svako specijalizuje za one poslove koji su mu osnovna delatnost.

    „U našem slučaju, to je mleko i mi se pokušavamo specijalizovati za ono što najbolje znamo da radimo, a to je proizvodnja mleka i mlečnih proizvoda. Za sve ostalo postoje firme koje su usko specijalizovane za pojedine delatnosti i koje to rade efikasnije i bolje, što treba da dovede do uspešnijeg rada ove firme“ konstatovao je Grujić.

    Direktor Mlekare je precizirao da se radi o sektorima logistike, transporta, održavanja higijene i obezbeđenja. Grujić je takođe je kao netačnu ocenio informaciju da će 40 zaposlenih, koji su predmet pomenute reorganizacije, ostati bez posla i tvrdi da postoji jasan program rešavanja njihovog statusa.

    „Postoji jasna garancija novog poslodavca da te radnike primi u stalni radni odnos, a postoji i zaštitna mera Mlekare Subotica po kojoj 12 meseci od potpisivanja ugovora kod novog poslodavca zarade ostaju nepromenjene, kao i dodaci u vidu regresa i toplog obroka. Ukoliko dođe do prekida te saradnje u roku od 12 meseci, Mlekara je dužna da ih vrati na posao“ rekao je Grujić.

    Grujić je izjavio da netačne informacije loše utiču na svakodnevno poslovanje Mlekare Subotica, jer su kooperanti, dobavljači repromaterijala i krajnji kupci „veoma zabrinuti kada čuju takve vesti“.

    „U toku je izrada planova za narednu poslovnu godinu i nikom nije prijatno da čuje da se njihov veliki klijent zatvara, što na kraju i nije istina“ rekao je Grujić.

    Direktor Mlekare Subotica podsetio je da je investicioni fond Salford, preko Denjub fuds grupe (Danube food group), u kojoj pored Mlekare Subotica posluju još i Imlek, Bambi-Banat i Knjaz Miloš, u tu kompaniju uložio u poslednjih devet godina oko 30 miliona evra.

    Po Grujiću, to je sve rezultiralo visokim standardima kvaliteta proizvodnje o čemu svedoče sertifikati ISO 9001, ISO 14001, HACCP, BRC, HALAL i IFS, a da je kruna svega izvoznički broj kao svojevrsna dozvola Mlekari Subotica da, kao prva i jedina u Srbiji, prodaje mlečne proizvode na tržište Evropske unije.

    Grujić je naveo da je u fabričkom krugu u Subotici u toku gradnja nove hladnjače, zatim prostorije za kompresore i drugih, kao i instalacija novih punilica za kiselo-mlečne proizvode.

    „To će biti završeno u narednih nekoliko meseci. U sklopu poslovnog plana za 2013. imamo ambiciozne planove, ali je kao i svih prethodnih godina pitanje koliko će nam situacija na tržištu, koja nije sjajna, dozvoliti da te planove ostvarimo“ primetio je Grujić.

    Direktor je precizirao da je za 2013. planirana instalacija još dve linije za proizvodnju kiselo-mlečnih proizvoda, koje trenutno ne postoje na domaćem tržištu mlekarske industrije, kako bi Mlekara Subotica nastavila da bude „jedinstvena i drugačija po mnogim stvarima“.

    Grujić je podsetio da je u avgustu ove godine zabeležena prerada mleka od 6,5 miliona litara sirovog mleka, rekordna u istoriji postojanja Mlekare Subotica i dovoljan dokaz dobrih rezultata ove kompanije.

    „Mlekara Subotica, dakle, nastavlja sa radom neizmenjeno, uz promene unutar kompanije radi postizanja još efikasnijih rezultata“ – zaključio je direktor Grujić.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE