Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kratak kurs govora tela: Udvarajte se, ali uspešno

    Kod udvaranja, muškarci sviraju kako žene igraju. U velikoj su zabludi svi koji misle da su muškarci ti koji prave prvi korak

    Kada upoznaju potencijalnog partnera, žene šalju suptilne udvaračke signale, ali često varljive. Da bi proverile da li je muškarac vredan truda, tokom prvih nekoliko minuta poznanstva žena ga bombarduje udvaračkim ritualima. Muškarci ove, u početku dvosmislene signale, mogu pogrešno da protumače i da naprave pogrešan potez – često se zbune i odlučuju da ništa ne preduzimaju.

    Muškarci kažu da im je teško da tumače suptilan govor ženskog tela, a istraživanja su pokazala da su skloni da prijateljsko ponašanje i osmehe pogrešno protumače kao seksualno interesovanje. To je zato što muškarci, za razliku od žena, češće svet gledaju kroz naočare seksualnosti. Imaju u telu 10 do 20 puta više testosterona što ih nagoni da sve povezuju sa seksom.

    Prema izjavama nekih muškaraca, kad dama kaže „ne“, ona misli „možda“. Kad kaže „možda“, misli „da“. Ali, ako kaže „da“, znači da nije dama.

    Proces privlačenja ili udvaranja se bez izuzetka odvija u pet osnovnih faza.

    Faza 1 – kontakt pogledom. Ona ugleda muškarca koji joj se dopada. Sačeka da je on primeti, zadrži njegov pogled oko pet sekundi, okreće glavu na drugu stranu. On nastavlja da je gleda ne bi li video da li će ona ovaj pogled ponoviti. Prosečnom muškarcu su potrebna tri ovakva pogleda kako bi shvatio šta se dešava. Ovo je početak flertovanja.

    Faza 2 – osmesi. Ona mu upućuje jedan ili dva koketna osmeha. To su brzi poluosmesi koji imaju funkciju da muškarcu daju zeleno svetlo za prilazak. Na žalost, većina muškaraca ne reaguje na ovakve signale i žena stiče utisak da za nju ovde nema interesovanja.

    Faza 3 – doterivanje. Ona sedi uspravno da bi naglasila grudi, prekršta noge ili gležnjeve kako bi ih pokazala u najboljem svetlu. Ako stoji, težinu prebacuje na jedan kuk i naginje glavu prema jednom ramenu pokazujući pri tom vrat. U proseku se oko šest sekundi poigrava sa kosom (nagoveštaj da se doteruje za svog muškarca). Nekad lizne usne, zabaci kosu, pomazi nakit ili deo garderobe. On ustaje, ispravlja se, uvlači stomak, širi grudni koš, popravlja odeću, dodiruje kosu i palac zadeva za pojas. Oboje usmeravaju stopala jedno prema drugom.

    Faza 4 – priča. On prilazi i sa njom počinje razgovor klišeima: „Da li se znamo?“ i sličnim izlizanim frazama sa jedinom namerom da probije led. To je njegov zadatak.

    Faza 5 – dodir. Ona traži priliku da inicira prvi dodir njegove mišice. „Slučajan“ ili nameran. Dodir šake je viši nivo intimnosti u ovoj fazi. Svaki dodir se potom ponavlja kako bi se ustanovilo da li ovaj nivo intimnosti prija.

    U psihološkim krugovima poznat je „slučaj Grejem“, primer muškarca koji je sa neverovatnim uspehom uspevao da u grupi uoči slobodnu ženu, izabere jednu i u gotovo rekordnom roku izađe sa njom, isprati je do kola i odveze do svog stana. Kako je Grejemu ovo bez greške polazilo za rukom?

    Prvo, posmatrajući prisutne žene uočavao je slobodne po govoru tela. Imale su „otvoren“ stav, pogledom nesvesno među prisutnima tražile partnera. Grejem je na to odgovarao svojim udvaračkim signalima na koje su žene odgovarala slanjem „zelenog svetla“ da može da pređe u sledeću fazu. (tok gore navedenih faza).

    Ako žena želi uspeh u intimnim susretima, mora da aktivira sposobnost da šalje udvaračke signale. Akcenat je na ženama, jer čak u 90% slučajeva udvaranja žene su inicijatori iako je uvreženo mišljenje da su muškarci ti koji prave prvi korak. Muškarci su često slepi za udvaračke signale, iako ih žene šalju, oni ih ne vide, pa nije ni čudo što je toliko „solista“ među muškim polom. Svaki muškarac koji iz jednog kraja prostorije pređe u drugi da bi ćaskao sa ženom, on to radi na njen zahtev pošto je registrovao njen govor tela. Žene to rade tako suptilno, da su muškarci zaista ubeđeni da oni drže konce u rukama.
    M.P.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE