Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Posebnim uslugama do zadovoljnih gostiju

    Neophodnost kvalitetnog smeštaja naročito se ističe prilikom poslovnih putovanja. U razgovoru sa Ivanom Pešić, generalnom menadžerkom hotela Zeder, otkrivamo šta su prednosti koje jedan hotel može da ponudi savremenim poslovnim ljudima, ali i svima onima koje je put naveo u Beograd.

    Koliko hotel već postoji i kako ste zadovoljni dosadašnjim radom?

    Hotel Zeder je počeo sa radom u Julu 2011. godine i za svoje kratko postojanje uspeo je da zauzme svoje mesto u hotelskom svetu Beograda. Veliki broj stalnih gostiju i ozbiljnih domaćih i stranih kompanija su najbolji pokazatelji da smo krenuli pravim putem i da smo uspeli do sada da pokažemo svoju volju za uspešnim poslovanjem. Nadam se da će nam godine koje su pred nama doneti još više posla, još veći broj gostiju i da ćemo biti još bolji nego što smo sada.

    U čemu je prednost Zeder hotela u odnosu na slične koji postoje u Beogradu?

    U svakom poslu cena i kvalitet usluge diktiraju uspešnost. U našem gradu postoji veliki broj hotela, novoizgradjenih ili starih ali renoviranih, koji žele isto što i mi, da popunjenost hotela bude iznad prosečne. Naša prednost u odnosu na druge hotele je pre svega odlična lokacija, vrhunska usluga za veoma pristupačnu cenu i ljubaznost i susretljivost kompletnog osoblja, što dokazuju i komentari u raznim anketama, forumima ili knjizi gostiju, gde gore navedene stavke nose najviše ocene.

    Ko su najčešći posetioci hotela?

    Najčešći posetioci hotela su svakako poslovni ljudi. Naravno, tu su i putnici na proputovanju kroz Srbiju, kao i mladi ljudi koji turistički dolaze u našu prestonicu, ali ako uzmemo u obzir da Beograd još uvek nije turistički dovoljno razvijen, poslovni svet je onaj kome je najčešće potreban smeštaj u hotelima.

    Kakve pogodnosti jedan poslovni čovek koji je na poslovnom boravku u Beogradu može da ima u Zederu?

    Imajući u vidu da je jedino zadovoljan gost naš krajnji cilj, potrudili smo se da posebnim uslugama olakšamo našim gostima boravak u hotelu. Zbog svega toga, nudimo prevoz za sve naše goste od i do aerodroma 24/7, besplatan parking sa video nadzorom, besplatan WiFi internet u svim sobama i svim pristupnim tačkama hotela. Isto tako, pružamo usluge masaže u prostoru specijalno opremljenom za to, kao i kozmetičke usluge.

    Ja bih nas i svrstala u kategoriju poslovnog hotela, sa velikim osvrtom na lux kategoriju, kako zbog ciljne grupe, poslovnih ljudi, tako i zbog svega onoga što naš gost ima na raspolaganju kada odsedne kod nas. Da li ste zaboravili da poneset četkicu za zube, set za brijanje, ili svoj lap-top, mi smo tu da Vam to nadoknadimo. Da li želite rano budjenje, doručak u 5 h ujutru ili piće u sobi posle ponoći, opet smo tu za Vas. Kategorizacija od 4 zvezdice sa sobom povlači veliku odgovornost, a ako želite da opravdate gore navedene epitete onda dajete sve od sebe da u tome i uspete.


    Kakvi su planovi hotela Zeder u budućnosti?

    Naši planovi su da radimo još bolje, sa još više predanosti poslu i gostima, što znači da ćemo svojom ljubaznošću, odličnom uslugom i naravno pristupačnim cenama učiniti da izbor budićih beogradskih posetilaca bude upravo naš hotel. Zadržati stalne i privući nove goste će biti naš zadatak u godinama koje su pred nama i u tome ćemo uspeti zato što smo mlad hotel, željan dokazivanja, spreman da izadje svakome u susret, sa ljubaznim osobljem i prijatnim ambijentom, i zato što dajemo sve od sebe da dokažemo da sa zaslugom nosimo kategoriju 4 zvezdice.
     

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE