Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Maus“ kupuje Mrkonjićev omiljeni brend

    Švajcarska kompanija „Maus Freres“, koja je vlasnik 35 odsto kapitala kompanije „Lacoste“, omiljene marke ministra saobraćaja Milutina Mrkonjića, najavila je da će postatati stopostotni vlasnik francuske kompanije otkupom preostalih akcija u vrednosti od milijardu evra.

    Predsednica francuskog „Lacoste“ Sofi Lakost Duranel, pre desetak dana najavila je da će deo svojih akcija ustupiti švajcarskom „Mausu“, kao što je to prethodno već učinio njen otac, zatvarajući tako porodičnu firmu osnovanu 1933. godine.

    Ovakva „bolna“ odluka je po rečima predsednice Duranel doneta zbog sukoba koji je imala sa svojim ocem oko preuzimanja firme i njegove odluke da krajem oktobra proda 30,3 odsto akcija „Mausu“.

    Švajcarska porodična firma „Maus Freres“ pruža najpouzdanije garancije za opstanak „Lacoste“, kao i za njen dalji razvoj i ekspanziju u svetu, tvrdi poslovodstvo švajcarske firme.
    „Maus Freres“ koji opstaje već četiri generacije tokom godina je razgranao posao tako da on poseduje desetak poznatih marki: Manor, Manor Food, Manora, Džambo, Atleticum, Akarda, Parashop, Egle, Gant.

    Švajcarska firma, osnovana 1902. u vlasništvu porodica osnivača Maus i Nordman sa 22.000 zaposlenih u 2011. je ostvarila poslovne rezultate u vrednosti od 5,3 milijardi švajcarskih franaka, preneo je švajcarski list 24 sata.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE