Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Da li kupiti jeftino?

    Kad smo kod kupovine i trošenja novca, postoje stvari koje „nisu skupe“ i stvari koje su „jeftine“.

    Kupiti nešto za malo novca i nije tako loše. Ali, ako kupujete nešto što znate da ćete koristiti duži vremenski period i to u kontinuitetu, onda svakako zastanite kod cene. Procenite odnos cena-kvalitet.

    Recept je vrlo jednostavan kada stojite u radnji i nećkate se da li da srećno udomite par cipela. Počnite sa matematikom. Recimo, uporedite taj par koji košta 10.000 dinara i koji ćete obuti jednom ili tri puta sa parom pantalona koje ćete sa zadovoljstvom nositi jednom nedeeljno i to u naredne tri godine. Zatim izračunajte koliko cipele i pantalone koštaju po jednom nošenju. Cipele će koštati oko 3.000 dinara (ako ih tri puta obujete), a pantalone 64 dinara po nošenju (podelite iznos sa brojem sedmica u tri godine).
    Zaključak – trošite novac tamo gde imate najveću korist

    Na rasprodaji ste koje su po pravilu vrlo sugestivne i zarazne. Vidite kaput sa etiketom na kojoj piše 10.000 dinara i pored ove cifre precrtan iznos od 30.000 dinara. Zvuči kao odlična ponuda. Ali, ovo jeste odlična ponuda ukoliko ste planirali da kupite kaput i za njega izdvojite 30.000. U suprotnom, iznos od aktuelnih 10.000 je samo marketinška udica na koju ste upecali. Nije bačen novac, ali je nepotreban trošak. Priključili ste se žrtvama rasprodaja od kojih se upravo traži da odmah i sada donesu odluku o kupovini. U suprotnom, „prodato“. Ne dozvolite da vas ovakve akcije pojeftinjenja hipnotišu. Nema ništa gore od kajanja posle loše kupovine. Mislite svojom glavom. I novčanikom.

    Jeftina kupovina je i kupovina brze hrane. Primamljivog je mirisa, ima je na svakom ćošku, mogu da vam dostave na adresu i značajno je jeftinija. Ipak, mislite o svom zdravlju. Ono nema cenu.

    Nije loše voditi se i izrekom „Nisam dovoljno bogat da kupujem jeftine stvari“ ili „Koliko para toliko muzike“. Desi se da za malo novca dobijete kvalitet, ali nemojte se uvek na to kladiti.
     
    M.P.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE