Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Poslovni dnevnik: Tedeschi merka Podravku?

    Emil Tedeschi, predsednik Uprave i većinski vlasnik Atlantic grupe, posetio je prošle nedelje koprivničku Podravku.

    Poslovni sastanak s Upravom Podravke, prema pisanju Poslovnog dnevnika i ne bi bio neka vest, ali uzme li se u obzir to da je Emil Tedeschi pre dve godine nameravao da kupi Podravku, što je u Koprivnici izazvalo snažan otpor, „priča možda ima malo ozbiljniju dimenziju.“

    Prema informacijama Poslovnog dnevnika, vodeći ljudi dveju kompanija započeli su pregovore o zajedničkoj distribuciji. Navodno je ideja da jedni drugima distribuiraju proizvode zavisno od toga ko je jači na pojedinom tržištu. Na primer, Atlantic koji ima jaku distribuciju na regionalnim tržištima poput Srbije ili Makedonije preuzeo bi i Podravkine proizvode, a Podravka bi to za Atlantic radila u Poljskoj.

    Ono što Poslovni dnevnik navodi kao bitnu činjenicu je da se vlast u Hrvatskoj promenila, a da je prvi čovek Atlantica blizak prijatelj premijera Milanovića. Ali ako je dogovor o zajedničkoj distribuciji samo uvod u neku jaču priču ili novi pokušaj da Atlantic preuzme Podravku (ili barem Belupo), tu bi Tedeschiju najviše mogao ići na ruku Milanovićev koalicijski partner Radimir Čačić. Naime, prvi potpredsednik Vlade najveći je zagovaratelj da se država reši udela u Podravci, a pre nekoliko nedelja to pitanje aktualizovano u Vladi.

    Tedeschi je krajem 2009. godine izrazio spremnost da kupi većinski paket Podravke. I ono što je posve neobično za domaće poslovne običaje, tu je svoju nameru obelodanio. U Koprivnici je odmah na njega krenula „hajka“ koju je predvodio tadašnji politički kontrolor Podravke iz redova HSS-a Josip Friščić. Neviđeno skandalozne izjave je tada uputio na račun Tedeschija, poput one da „neće Podravku kupovati neko ko prodaje žvake“.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE