
Kako se na LinkedIn-u izdvojti od drugih?
Profesionalnu mrežu LinkedIn koristi 187 miliona ljudi, ali nisu svi profili jednaki. Pored najčešćih greški koje svakako morate izbeći, nije dovoljno samo popuniti svoj profil.
Ovoj mreži se svake dve sekunde pridruži nov član. Ono što odvaja „velike“ profile od prosečnih je način na koji pojedini korisnici koriste različite mogućnosti ove mreže. Kao i na drugim društvenim mrežma – ključna je angažovanost.
Ažuriranje statusa
Korisnici koji bar jednom nedeljno dele određeni sadržaj sa svojim konekcijama imaju 10 puta više šansi da budu kontaktirani povodom novih poslovnih izazova. S obzirom na nedavne izmene LinkedIn-a statusi se objavljuju na početnim stranicama korisnika, pa iskoristite to za deljenje članaka, blogova i različitih informacija. Ali ne preterujte u broju postova i zapamtite da je ključ uspeha kvalitet.
Napravire raspored
Mnogi smatraju da nemaju vremena da budu aktivni na LinkedIn-u. Kako postoje brojne aplikacije za mobilne uređaje, ovaj izgovor se ne može smatrati opravdanim. Napravite raspored kojeg ćete se pridržavati. Ažurirajte status dok putujete na posao i nek vam to pređe u naviku.
Promenite profilnu sliku
Ljudi se uvek oblače shodno poslu koji žele. Primenite slično i za LinkedIn profil. Profili korisnika koji imaju fotografiju imaju sedam puta veće šanse da budu pregledani u odnosu na profile bez fotografija.
Nemojte se žaliti
Sve vaše nedaće ostavite za Facebook. LinkedIn nije mesto gde ćete se žaliti na različite stvari. Održavajte svoj nalog profesionalnim.
I.M.