Feliks Red Bullu doneo 6 milijardi dolara prihoda

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Feliks Red Bullu doneo 6 milijardi dolara prihoda

    Skok Feliksa Baumgartnera sa ivice svemira, sa vrtoglavih 39 kilometara visine, doneo je Red Bullu takođe vrtoglav prihod od reklama – 6 milijardi evra.

    “Sve je marketing”, rekao je sponzor, osnivač Red Bulla i jedan od zaslužnih za misiju “Red Bull Stratos” Diter Matešic.

    Uloženih 50 miliona evra donelo je neverovatnih 12.000 odsto dobiti, istakao je analitičar robnih marki Gerhard Hrebiček bečkom dnevniku “Esterajh”.

    Matešic je, kako konstatuje list, još jednom dokazao kako funkcioniše marketing.

    “Red Bull” namerava da ima i dugoročne koristi od istorijskog skoka. Tako je Eurobrend procenio da je vrednost Red Bulla bila do sada oko 14 milijardi evra, a nakon skoka je vrednost ove marke skočila na 17 milijardi evra.

    Red Bull ima potencijal da postane evropski Epl, konstatovao je Hrebiček dodajući da bi Matešic morao izaći na tržište sa novim proizvodom, kao na primer automobilom.

    Za razliku od kompanije koja stoji iza projekta “Red Bull Stratos”, koja benefit može da računa u novcu, neustrašivi Feliks Buamgartner satisfakciju nalazi na drugoj strani.

    Misija koju su pratili milioni širom sveta, a gledaoci u Srbiji u direktnom prenosu na TV B92, njemu je donela svetsku slavu, ulazak u istoriju, rekorde koje verovatno niko dugo neće ni pokušati da obori, nenadmašivu dozu adrenalina i, možda najvažnije, ostvarenje sna.

    Što se novca tiče, tu je situacija malo drugačija i kako piše “Forbes” Feliks neće postati milioner.

    “Skok je samo potvrdio njegovo partnerstvo sa Red Bullom, što bi moglo da ga ‘zaključa’ na neko vreme. Ne verujem da će dobiti neke nove sponzorske ugovore jer će njega ljudi definitivno identifikovati sa samo jednim brendom”, rekao je analitičar Dejvid Švab i istakao da 43-godišnji Baumgartner sarađuje sa kompanijom još od tinejdžerskih dana.

    Švab je rekao za “Forbes” da se posle tako velikih događaja ljudi često upuste u motivaciono govorništvo, ali da Feliks verovatno nema takvu nameru, niti bi imao korporativnu publiku.

    Ekstremni sportista je takođe skroman, on je rekao da je vreme za nešto mirniji posao – voziće helikopter u spasilačkim misijama.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE