Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kampanja LAV piva za podršku ‘večitim rivalima’

    LAV pivo pokrenulo je novu kampanju sa nazivom „Igra i strast“, koja će biti posvećena svim ljubiteljima fudbala u Srbiji. Kampanja je pokrenuta u cilju pružanja jedinstvenog uskustva fudbalskim navijačima kroz mogućnost da dobiju brojne značajne nagrade, među kojima su putovanja na utakmice najpoznatijih fudbalskih klubova na svetu, dresovi fudbalskih klubova i druge slične nagrade sa prepoznatljivim obeležjima. Kampanja obuhvata zanimljivu aktivaciju za navijače večitih rivala FK Partizana i FK Crvena zvezda. Ključni momenat u aktivaciji će biti nove limenke 0,5l LAV piva na kojima će se nalaziti kodovi koji se, u cilju učešća, upisuju na web stanici www.lavigraistrast.com.

    „Poznajući činjenicu da je fudbal najvažnija sporedna stvar na svetu, i u želji da što više popularizujemo ovaj sport, mnogo puta smo potvrdili da je LAV najbolji prijatelj fudbala u Srbiji. LAV pivo godinama unazad sprovodi najrazličitije akcije kojima pokazuje svoju podršku fudbalu u Srbiji. Novom kampanjom, koju smo nazvali „Igra i strast“, želimo da motivišemo, ali i da nagradimo ljubitelje fudbala, njihovu odanost i privrženost ovom sportu kod nas. Oni su neodvojivi deo fudbala, kao i LAV nikada ne posustaju kada je fudbal u pitanju i mi čvrsto verujemo da je njihova ljubav i požrtvovanost bez sumnje doprinela da ovaj sport održi svoje zasluženo mesto na sportskoj sceni Srbije. Nadamo se da će navijači brzo prepoznati ovu aktivaciju i sa nama podeliti zajedničku strast ka fudbalu“, rekao je povodom predstavljanja nove kampanje Igor Janković, Marketing mainstream manager Carlsberg Srbija.

    Ovim prilikom obratili su se i predstavnici FK Partizana i FK Crvene zvezde, koji su zahvalili LAV timu za nepokolebivost u nameri da izađe u susret potrebama domaćeg fudbala i izrazili zadovoljstvo što će novom aktivacijom i navijači ova dva kluba imati priliku da učestvuju u veoma važnim, istorijskim momentima. Iz FK Partizan su oduševljeno konstatovali da sa nestrpljenjem očekuju dan kada će na tribinima konačno zablistati stolice u bojama kluba, dok su predstavnici FK Crvena zvezda istakli da je autobus za igrače najlepši poklon koji mogu dobiti od navijača i LAV-a.

    Specijalna LAV aktivacija će se sastojati u sakupljanju kodova ispod otvarača limenke od 0,5l LAV piva i njihovog prijavljivanja uz registrovanje na posebno kreiranom vebsajtu www.lavigraistrast.com. Nagradni fond će omogućiti da fanovi fudbala dobiju brojne nagrade, ali i da na različite načine konkurišu za jednu od njih, u zavisnosti od svoje upornosti i veština. Naročiti značaj za navijače imaće deo aktivacije koji se odnosi na podršku FK Crvena zvezda i FK Partizan. Naime, sakupljanjem i prijavljivanjem kodova na određenom mestu na vebsajtu navijači večitih rivala će omogućiti kupovinu opreme od izuzetne važnosti za klubove. Za FK Crvena zvezda u planu je kupovina luksuznog putničkog autobusa za igrače, a za FK Partizan nabavka stolica za tribine u prepoznatljivoj crno-beloj boji. Zanimljivost je da će aktivacija predstavljati svojevrsni navijački „derbi“ u kom će se navijači večitih rivala takmičiti ko će više sakupiti kodova, a samim tim i ko će brže omogućiti nabavku opreme za svoj klub.

    „Igra i strast“ će uključiti sve ljubitelje fudbala, a među brojnim nagradama između ostalih, će biti i putovanja na utakmice Liverpula, Barselone i drugih najvećih svetskih klubova, kao i derbija koji se održavaju u Brazilu i Argentini. Nova zanimljiva kampanja, u okviru koje će LAV pivo kroz „Igru i strast“, omogućiti svim ljubiteljima fudbala vrhunsko uživanje u svom omiljenom sportu će dati priliku i navijačima večitih rivala da postanu deo važnih trenutaka za dva najveća i najpopularnija fudbalska kluba. LAV pivo tradicionalno podržava fudbal u Srbiji, a ovom akcijom želi da nastavi da popularizuje fudbal, ljubiteljima fudbala pričini nezaboravna iskustva, ali i da fanove pomenutih klubova motiviše u ostvarenju zajedničkih ciljeva.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE