Brendirano prvih 100 kioska Štampa sistema

Novim vizuelnim identitetom prvih 100 kioska Štampa sistema u Beogradu, započet je nov pristup u poslovanju kompanije „Štampa sistem“ koji podrazumeva potpuno usmerenje ka potrošačima i njihovim potrebama.

Lansiranjem novog brenda koji građani već mogu da vide u Beogradu, završena je prva faza procesa brendiranja. Nakon prvih sto kioska, novi logo i slogan osvežiće izgled i ostalih maloprodajnih objekata Štampa sistema na teritoriji čitave zemlje.

Pored novog vizuelnog identiteta, planira se širenje asortimana proizvoda i usluga, uvođenje inovacija u pogledu plasmana proizvoda i unapređenje saradnje sa poslovnim partnerima, kako bi se odgovorilo zahtevima i potrebama potrošača.

„Inspirisan tradicijom dužom od 50 godina i idejom kompanije da je kiosk mesto sa kojim građani započinju svoj dan, novi naziv i slogan „Moj kiosk – tu je kad mi treba“, simbolizuju činjenicu da se „Moj kiosk“ nalazi na svakom koraku i predstavlja najčešće prvo mesto na kojem građani kupuju jutarnje novine ili sitnice koje su im potrebne tog dana“ izjavila je Olivera Papić, direktorka marketinga kompanije Štampa sistem.

Strateško opredeljenje kompanije „Štampa sistem“ je da paralelno sa očuvanjem 4.000 radnih mesta i uspostavljanjem stabilnog poslovnog sistema, izgradi jak i prepoznatljiv brend na tržištu, modernizuje način poslovanja maloprodajnog kanala kioska i kontinuirano unapređuje saradnju sa više od 2.500 poslovnih partnera. Do sada je u kompaniju investirano 25 miliona evra, a u planu je da se investira još toliko, što će predstavljati jednu od najznačajnijih domaćih investicija u zemlji.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE