„Knjaz Miloš“ u novom ruhu

Kompanija „Knjaz Miloš“ predstavila novu ambalažu najpoznatije srpske mineralne vode, koja se od sada prodaje u zelenoj flaši.

Blaže gazirani „Knjaz“ sada ima plavu ambalažu, onaj sa aromom limuna žutu, a boce su oplemenjene posebno dizajniranim novim etiketama sa tekstom na ćirilici i latinici.

Direktorka korporativnih i regulatornih poslova Danube Foods grupe, Svetlana Glumac, istakla je da je reč o velikoj inovaciji koja predstavlja presedan na tržištu mineralnih voda i u potpunosti prati moderne svetske trendove. Ona je podsetila da je „Knjaz Miloš“ prošle godine obeležio jubilej – 200 godina postojanja na srpskom tržištu i jedan je od najstarijih brendova u svetu, i to ne samo u toj kategoriji.

Direktor marketinga „Knjaz Miloša“ Milan Vujović rekao je da je jedna od najvažnijih promena uvođenje i ćiriličnog pored dosadašnjeg latiničnog teksta na etiketi, s obzirom da se radi o jednom od najstarijih, najpoznatijih i najomiljenijih srpskih brendova koji ima milione vernih potrošača. On je istakao i da kompanija „Knjaz Miloš“ ima velika očekivanja od promene ambalaže i jačanje tržišne pozicije, kako u Srbiji, gde je lider, tako i na izvoznim i tržištima regiona – Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Makedonije…

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE