Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Rekonstruisana Mostarska petlja i dalje bez javnog toaleta

    Rekonstrukcija pešačkih pasarela i stepeništa na Mostarskoj petlji i dalje nije rešila higijenski problem koji se javlja zbog nedostatka javnog toaleta na tom saobraćajnom čvorištu. Veliki deo radova na petlji je završen, ali i dalje nema naznaka da će “Mostar” dobiti javni toalet.
     
    Sve dok se ne nađu u ulozi pešaka, vozači koji prolaze rekonstruisanom Gazelom ili delovima Mostarske petlje ne znaju sa kakvim se higijenskim problemom suočavaju oni koji se svakodnevno kreću pešačkim komunikacijama. Usled nedostatka WC-a, prolaznici često koriste stepeništa, pasarele i podzemne prolaze za vršenje nužde. Ovaj problem postojao je i ranije, a po svemu sudeći neće biti rešen ni nakon sveobuhvatne rekonstrukcije mosta Gazela i Mostarske petlje. 

    Da podsetimo, investitori i gradske službe su u aprilu 2012. uglavnom se proglašavali nenadležnim u upućivali jedni na druge. Tako su u “Putevima Srbije” rekli da projektna dokumentacija koja se odnosi na rehabilitaciju mosta Gazela sa pristupnim saobraćajnicama ne sadrži elemente sekundarne gradske infrastrukture, odnosno javnih toaleta i sl. I gradski Sekretarijat za komunalne i stambene poslove, kao i gradska Direkcija za puteve, tvrde da ni oni nisu nadležni za rešavanje sanitarnog problema na Mostarskoj petlji (iako je Direkcija za puteve na tabli na gradilištu navedena kao investitor radova).
     
    Ovim problemom bavili su se i na portalu Beobuild.rs koji prati dešavanja na svim gradilištima u Beogradu. Urednik Beobuilda Igor Dudaš, smatra da ne bi trebalo propustiti priliku da se prilikom temeljne rekonstrukcije izgrade i više nego potrebni javni toaleti na Mostarskoj petlji. 

    “Redovni korisnici Mostarske petlje dobro su upoznati sa jako lošom higijenskom situacijom, naročito kada su u pitanju manje posećeni prolazi i stepeništa”, kaže Dudaš. 

    Problem je i što se ovo saobraćajno čvorište ne posmatra dovoljno iz pešačkog ugla, već samo kao objekat za kretanje motornih vozila. 

    “Treba imati u vidu da se na Mostarskoj petlji, na više nivoa, nalazi nekoliko autobuskih i tramvajskih stanica i da kroz nju prolaze prometne linije gradskog i prigradskog saobraćaja”, objašnjava Dudaš, “a tome treba dodati i međugradske autobuse, koji se takođe zaustavljaju na tim stanicama”. 

    S obzirom da radovi na Mostarskoj petlji i dalje traju, još uvek ima dovoljno vremena da „nadležni organi“ reaguju i isprave ovaj nedostatak, kako se tek obnovljene pasarele i stepeništa ni bi ponovo pretvorili u javne toalete. 

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE