Tedeski za The Economist: Naši brendovi imaju regionalnu vrednost

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Tedeski za The Economist: Naši brendovi imaju regionalnu vrednost

    Vlasnik Atlantic grupe Emil Tedeski otkrio je novinaru britanskog The Economista da je tajna uspeha njegove kompanije u tome što odgovara potrebama sredine u kojoj posluje.
     
    “Cedevita se pravi u Hrvatskoj, a Smoki u Srbiji. To su naša dva brenda, zbog kojih nas lokalno stanovništvo gleda kao “domaće”, jer naši proizvodi imaju esencijalnu regionalnu vrednost,” kaže Tedeski.
     
    U uglednom britanskom časopisu Tedeski, odnosno njegova Atlantic grupa, predstavljena je kao “svetla tačka hrvatske privrede”.
     
    Tedeski ne strahuje od “grčkog scenarija”, kojeg neki predviđaju i uveren je da se tako nešto na Balkanu verovatno neće dogoditi.  “Ova se regija, za razliku od Grčke, ne oslanja toliko na sredstva iz inostranstva”, kaže Tedeski.
     
    Za novu vladu u Hrvatskoj Tedeski je imao samo pohvale, uveren da je vlada Zorana Milanovića na pravom putu, da će raščistiti nabujali javni sektor i obračunati se s birokratijom koja guši preduzetništvo. On je ipak rekao da nije dobro da je država najveći poslodavac, kroz vlasništvo u firmama koje nemaju stratešku važnost”, kazao je Tedeski.
     
    “Petsto smo godina sanjali hrvatsku državu. Sada kada je imamo, Hrvati traže osiguranje, zaposlenje, obrazovanje, zdravstveno osiguranje… Ali i usprkos tome, nacionalni sport je izbegavanje poreza”, kazao je Emil Tedeski novinaru britanskog The Economista.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE