Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    IBM Global istraživanje: Društvene mreže sve važnije u poslovanju

    Izvršni direktori konačno uvažavaju značaj koji društveni mediji imaju u angažovanju poslovanja i kupaca, rezultati su nedavne IBM Global CEO studije.

    Za preduzeća, društveni mediji trenutno predstavljaju metod koji se najmanje koristi za povezivanje sa kupcima. Na prvom mestu to se čini interakcijom lice u lice, veb sajtovima, distribucionim kanalima, „call“ centrima, tradicionalnim medijima, savetodavnim grupama, pa tek onda društvenim medijima.

    Prema nalazima istraživanja, kako prenosi Mashable, ovaj trend će se u narednih tri do pet godina promeniti, a društveni mediji će se prema procenama naći na drugom mestu ove liste, dok će tradicionalni mediji skliznuti na njeno dno.

    Od 1.709 intervjuisanih izvršnih direktora iz 64 zemlje i 18 industrijskih grana, samo 16 odsto trenutno koristi društvene medije kako bi se povezali sa ciljnim grupama. Ova cifra bi u narednih pet godina trebalo da se poveća na 57 odsto, a kako Mashable navodi, brojevi se poklapaju sa „konzervativnim optimizmom“ vlasnika kompanija u pogledu angažovanja ciljne javnosti putem društvenih medija. Oko 64 odsto vlasnika kompanija smatra da su društveni mediji korisna taktika marketinga, ali nisu spremni da u potpunosti ulože u ovaj vid poslovne komunikacije.

    Uprkos oklevanju, sve više izvršnih direktora prepoznaje snagu društvenih medija u poslovanju. Gotovo 73 odsto ispitanika značajno ulaže u različite načine koji će im omogućiti da dođu do stavova svojih klijenata. Otvorenost i interakcija na društvenim medijima, a ne samo reklama, mogu da postanu srž individulanih interakcija kompanije i klijenta, a sama dinamičnost neminovno vodi novim modelima saradnje.

    Društvene medije trebalo bi manje koristiti kao marketing i distribucione kanale, a više kao platformu znanja za sticanje informacija o klijentima. Jače prisustvo u okviru društvenih mreža i personalizovanija interakcija sa klijentima na ovim kanalima, prebacuje kontrolu sa institucije na pojedinca, navodi se u izveštaju.
     
    I.M.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE