Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Reklama koju mogu videti samo – žene

    Nova vrsta oglasa na otvorenom upravo testira se na Oxsford Streetu u londonskom West Endu. Ova interaktivna reklama koristi kameru visoke rezolucije za skeniranje pešaka i identifikaciju njihovog pola pre nego što im se prikaže određeni oglas.

    Ugrađeni sistem tačan je u čak 90 odsto slučajeva kada prepoznaje lica osoba i procenjuje da li je reč o muškarcima ili ženama.

    Cena ovog ekrana koji je postavila Planet UK, neprofitna organizacija koja pomaže deci iz nerazvijenih zemalja, je 30.000 funti.

    Ženskim prolaznicama biće prikazan video-snimak u trajanju od 40 sekundi. Radi se o snimci spota ‘Because I’m a Girl’ koji se koristi u kampanji koja promoviše pomoć devojkama u nerazvijenim zemljama kako bi dobile odgovarajuće obrazovanje.

    Ono što je zanimljivo je da muškarci neće moći videti celu reklamu, već će umesto toga biti preusmereni na webstranicu Planet UK. Smisao ovoga je da se pokaže muškarcima „kako to izgleda kad im se oduzme mogućnost izbora“.

    Ovaj oglas prikazivaće se dve nedelje tokom trajanja kampanje.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE