
Dodeljene 3. hrvatske Effie nagrade
U zagrebačkom Hypo Centru sinoć su dodeljene treće Effie nagrade za najistaknutija komunikacijska dostignuća u Hrvatskoj.
U oštroj konkurenciji 42 rada, prijavljena od strane 30 oglašivača i 34 marketinške agencije, dodeljene su 4 zlatne, 5 srebrnih i 3 bronzane Effie nagrade. Oglašivač Podravka te agencije Bruketa&Žinić OM i Unex MPG, pobednici su ovogodišnjih Effie nagrada s osvojenim Grand Prix-om za kampanju „Studenac – garancija dobrog gemišta“ koja je osvojila i zlatnu nagradu u kategoriji Piće.
Zlato za najbolje kampanje osvojili su Raiffeisen Bank s agencijama Bruketa&Žinić OM i Imago za kampanju „Pjevač“; Tele2 za „Smiley“ s agencijama Bruketa&Žinić OM i Media polis te Tomato u sauradnji s agencijama Grey Worldwide Zagreb i McCann Erickson za kampanju „Puc’ ga medo“. Najuspešnija agencija ovogodišnjeg Effie takmičenja je Bruketa&Žinić OM sa šest osvojenih Effie nagrada, dok su kod oglašivača najviše Effie-a osvojili Podravka, VIPnet i Tele2.
O dobitnicima ovogodišnjih Effie nagrada odlučivao je stručni žiri sastavljen od 24 marketinška stručnjaka – predstavnika oglašivača, marketinških, medijskih, PR i istraživačkih agencija te medijskih kuća na čelu s Dorjanom Zadkovićem (Vipnet).
Treću godinu za redom, u organizaciji HURA-e (Udruženja društava za tržišno komuniciranje) i Best Marketinga, Hrvatska je deo međunarodne inicijative Effie koja u više od četrdeset zemalja širom sveta te tri regionalna takmičenja, nagrađuje vrhunska marketinška dostignuća, pri čemu je najbitnija poruka o efikasnosti i rezultatima marketinških komunikacija koja je nezavisna o veličini, trajanju i korišćenim medijima.