
Coca-Cola Hellenic četvrtu godinu zaredom na listi Dow Jones indeksa održivosti
Coca-Cola Hellenic, jedna od najvećih punionica kompanije Coca-Cola, četvrtu godinu zaredom nalazi se na listi Dow Jones indeksa održivosti (DJSI).
Ona je među samo tri proizvođača pića u svetu koji je uvršten na svetsku i jedna od svega dve kompanije koje su dospele na evropsku listu DJ indeksa održivostiTokom procene, Coca-Cola Hellenic je dobila najbolje ocene u sektoru industrije za proizvodnju napitaka u čak devet kategorija, uključujući i maksimalan rezultat u dve oblasti – politika zaštite životne sredine/sistemi upravljanja i ambalaža.
„Drago nam je da je naše zalaganje, već četvrti put zaredom, naišlo na priznanje, budući da ono predstavlja najbolju praksu u postizanju održivosti na sve konkurentnijem tržištu. Ulazak na liste Dow Jones indeksa sam po sebi je uspeh, a održavanje pozicije već četvrtu godinu uzastopno, zahteva neprestano poboljšanje, što i jeste težište našeg dugoročnog programa Ka održivosti. Odlučni smo da napredujemo i ubuduće, kako bismo zadržali svoje mesto na listama Dow Jones indeksa održivosti“, rekao je Dimitris Lois, izvršni direktor Coca-Cola Hellenic.
Dow Jones indeks održivosti vodeće je merilo održivosti u svetu, a zasniva se na analizi ekonomskog, socijalnog i učinka u oblasti zaštite životne sredine koja je sprovedena u 2.500 najvećih svetskih kompanija. Nakon procene niza opštih i pitanja karakterističnih za industriju, ublažavanje klimatskih promena, standarde snabdevanja robom i procese rada, samo je deset odsto najboljih uključeno u tu listu. Kriterijumi selekcije se iz godine u godinu razvijaju i kompanije koje se tokom godine podvrgavaju monitoringu moraju kroz svoje dugoročne programe neprestano raditi na poboljšanju ukoliko žele da se zadrže na listi indeksa.
Ukupni rezultat Coca-Cola Hellenic raste iz godine u godinu, i sa 72 došao je do 77 odsto. U sektoru industrije za proizvodnju napitaka, kompanija je maksimalne rezultate ostvarila u oblastima politike zaštite životne sredine/sistema upravljanja (100 odsto), ambalaži (100 odsto), zatim u upravljanju odnosima sa kupcima (99 odsto), izveštavanju o životnoj sredini (97 odsto ), socijalnom izveštavanju (93 odsto), procesima rada (88 odsto), zdravlju i ishrani (84 odsto), korporacijskom građanstvu (76 odsto), i privlačenju i zadržavanju talenata (66 odsto).
Opširniji opis programa održivosti kompanije Coca-Cola Hellenic možete naći u izveštaju CSR za 2010. godinu, na adresi http://csrreport.2010.coca-colahellenic.com/