Ko su najuspešniji svetski oglašivači, agencije i brendovi

Effie Worldwide i Warc predstavili su rezultate prvog globalnog istraživanja pod nazivom Effie indeks efikasnosti, koji prepoznaje i rangira najuspešnije svetske marketinške agencije, oglašivače i brendove uz pomoć podataka o svim finalistima i osvajačima Effie nagrada širom sveta.

Za prvo istraživanje Effie indeksa, bili su uvršteni svi pobednici i finalisti međunarodnih Effie takmičenja u periodu od 10. juna 2010. do 13. juna 2011. Nakon analize svih 40 svetskih Effie takmičenja, najefikasnijim oglašivačem proglašen je Procter & Gamble, McDonald’s je najefikasniji brend, Omnicom najefikasnija marketinška grupacija, a BBDO Worldwide je najefikasnija mrežna agencija.
 
Najefikasnijim globalnim oglašivačima proglašeni su Procter & Gamble, Unilever, Kraft, Nestle i Coca-Cola, dok su vodeći brendovi McDonald’s, Pepsi, Coca-Cola, Chevrolet i Vodafone. Pet najefikasnijih svetskih marketinških grupacija predvodi Omnicom, a prate ga WPP Grupa, Interpublic (IPG), Publicis Grupa i Havas, dok su najefikasnije mrežne agencije BBDO Worldwide, McCann Worldgroup, Ogilvy & Mather, DDB Worldwide i JWT.

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE