PR promašaj godine
Akcije američkog modnog brenda „Aberkrombi & Fič“ sunovratile su se juče za čitavih devet odsto kada je objavljeno da je kompanija ponudila novac Majklu Sorentinu i ostalim članovima ekipe MTV serije „Džersi Šor“ kako bi prestali da nose odeću „Aberkrombi & Fič“ tokom snimanja.
„Aberkrombi & Fič“ veruje da pojava Sorentina u njihovoj garderobi šteti renomeu kompanije. „Džersi Šor“ je serija koja ima sličan status u SAD kao, na primer, „Farma“ u Srbiji – svi je pljuju, ali je svi i gledaju.
Sorentinov imidž u seriji, smatra Aberkrombi, u suprotnosti je sa imidžom koji kompanija želi da promoviše i mogao bi da „uznemiri njenu klijentelu“.
Poznati modni brend, sa sedištem u Ohaju, ponudio je „značajnu svotu“ Sorentinu i producentima kako bi ekipa serije njihovu odeću zamenila odećom neke druge marke.
Izvori američkih medija navode da, iako je „Aberkrombi & Fič“ ponudu objavio u vidu saopštenja, nikakav zvaničan dokument još nije stigao u prostorije MTV-ja. Zato se veruje da je sve bilo samo PR trik američke modne kompanije, koji joj se obio o glavu.