Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Srbija u očima stranih turista

    Najbrojniji stranci koji stižu u Srbiju letovima niskotarifnih aviokompanija, na kratke odmore (siti brejk) su Nemci, koji čine 16 odsto ukupnog broja takvih turista, pokazalo je istraživanje „Medijum Galupa.“ Drugi po mnogobrojnosti su Šveđani, čiji udeo iznosi 13,7 odsto, a treći Britanci sa 8,4 odsto.


    Zanimljivost Srbije kao destinacije je najčešći razlog za posetu stranih turista koji su na kratkom odmoru. Na drugom mestu se navodi kultura naše zemlje, a zatim niska cena avionske karte, noćni šivot i razni događaji. Većina anketiranih smatra da je Srbija atraktivnija od Bugarske i Rumunije.

    Najveći broj stranih „siti brejk“ turista boravio je u Srbiji između tri i šest dana – njih 57 odsto, više od sedam dana boravilo je 23 odsto, a jedan do dva dana 20 odsto.

    Kao najprihvatljivi smeštaj, stranci su prilikom tih poseta, birali hostele u 36,6 odsto slučaja.

    Međutim, najčešći smeštaj bio je u hotelima, gde je boravilo 42 odsto turista, od kojih 20,6 odsto u hotelima sa jednom do tri zvezdice, a 21,4 odsto u objektima sa četiri do pet zvezdica.

    Za apartmane se odlučivalo 3,8, a za boravak u porodicama 4,6 odsto gostiju.

    Od ukupnog broja turista, 86 odsto izjavilo je da se lepo provelo u Srbiji, a čak 80 odsto bi ovu zemlju preporučilo svojim prijateljima.

    Pri tome 78 odsto smatra da je dobro prošlo za svoj novac, 74 odsto je ukazalo da je hrana veoma ukusna, a 60 odsto smatra da je ponuda suvenira veoma dobra.

    Inostrani turisti na kratkim odmorima smatraju da bi za unapređenje Srbije, kao turističke destinacije, bilo važno poboljšanje informisanja preko za to namenjenih centara, plakata, panoa, mapa i internet stranica za turiste, kao i unapređenje infrastrukture – puteva, javnog saobraćaja, putne signalizacije i oznaka ulica.

    Strani turisti smatraju i da treba staviti naglasak na provod i bezbednost prilikom promocije Srbije kao turističke destinacije; da treba promovisati srpsku kuturu, način života, uz predstvljanje manjih gradova i blizinu i pristupačnost Srbije kao destinacije za građane koji žive u Evropi.

    Takođe treba da budu promovisani kulturna i sportskia dešavanja i aktivnosti u prirodi, kao što su splavarenje i ribarenje, a naravno i niske cene avio prevoza ka Srbiji.

    Više od 45 odsto tih putnika ima pozitivno mišljenje o Aerodromu “Nikola Tesla” Beograd, dok  ga 27 odsto ocenjuje kao osrednji. Potpuno negativnih ocena nema, a delimično negativno, aerodrom ocenjuje samo petina stranih putnika, pa je ukupna prosečna ocena beogradskog aerodroma 3,48. Stranci smatraju da su potrebni dodatni sadržaji, kao što su prodavnice, kafići i toaleti.

    Gosti bi voleli i organizovan prevoz od aerodroma ka gradu i više informativnih tački u samoj vazdušnoj luci.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE