„Pratite nas na Facebooku“ – tabu za Francuze

Regulatorna tela u Francuskoj zabranila su tamošnjim TV i radio stanicama da promovišu svoje Facebook i Twitter stranice u etru jer je procenjeno da je u pitanju skrivena reklama za ove društvene mreže, koje su zapravo lukrativne kompanije.
 
U Francuskoj je inače zabranjeno korišćenje imena „brendova“ u vestima, jer se to smatra „produkt plejsmentom“, odnosno skrivenim reklamiranjem.

Urednici ključnih francuskih medija kažu da su ovom odlukom oštećeni i da će im to smanjiti posete na internetu, koji postaje jedan od glavnih kanala za objavljivanje sadržaja.

Analitičari se pitaju i da li bi ova zabrana postojala da su kojim slučajem Facebook ili Twiter francuske društvene mreže?

Dok ne naprave nešto slično te veličine i važnosti, voditelji na TV kanalima će morati da izgovaraju: „pratite nas na društvenim mrežama“…

What's your reaction?

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE