Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Dobrivoje Đorđević Pattex

    „Moment” postaje „Pattex”: Jedan brend za sva majstorska rešenja

    Poslovni sektor „Adhezivne tehnologije” kompanije Henkel predvodi globalno tržište tehnologija lepkova, zaptivača i funkcionalnih premaza kako za industrijsku primenu tako i za zanatlije. Sa tradicijom dužom od 100 godina, ovaj sektor pod svojim okriljem okuplja mnoštvo brendova. Jedan od njih je i globalni brend Pattex, o kojem za BIZLife govori Dobrivoje Đorđević, menadžer prodaje ACC za Srbiju i izvozna tržišta.

    • Pattex je brend sa bogatom istorijom, koji se izdvojio kao pouzdan partner za majstore i krajnje potrošače u Nemačkoj. Možete li nam reći više o razvoju ovog brenda i ključnim inovacijama koje su ga učinile prepoznatljivim na globalnom tržištu?

    Pattex je pouzdan partner koji osnažuje krajnje korisnike da napreduju na sledeći nivo veština, zahvaljujući snažnoj podršci sa pametnim rešenjima za lepljenje i lakim uputstvima. Od svojih početaka, Pattex se proširio na više od 50 zemalja, gde je prisutan pod različitim sestrinskim brendovima, koji se razlikuju samo po imenu i dizajnu, ali ne i po tehnologiji ili logotipu. Na primer, u Meksiku se proizvodi zovu Resistol, dok ih potrošači u Kanadi poznaju kao LePage. U Nemačkoj je lepljiva snaga Pattexa postala generički pojam – kada nešto „lepi kao lepak”, Nemci često kažu da „lepi kao Pattex”. Od 1956. godine, Pattex je postao sinonim za profesionalnu snagu lepljenja, idealan za zanatlije i građevinske poslove. Na globalnom tržištu prepoznat je po ključnim inovacijama, kao što su uvođenje MS polimera i fleksibilnih lepkova, što je rezultiralo boljim kvalitetom i lakšom primenom montažnih lepkova. Brend, takođe, nudi širok asortiman proizvoda za sve poslove fiksiranja, lepljenja i popravki, garantujući profesionalne rezultate. Pattex se izdvaja svojom moćnom linijom lepkova, koja je jednostavna i praktična za upotrebu, pružajući najviši kvalitet za sve domaće poslove lepljenja, sklapanja i popravki.

    • Šta je podstaklo Henkel da zameni brend Moment Pattexom na srpskom tržištu? Koje su prednosti ove promene za potrošače?

    Brend Moment je dugo bio prisutan na srpskom tržištu kao jedan od sestrinskih brendova Pattexa. Početkom 2024. godine odlučili smo da uradimo rebrendiranje proizvoda i uvedemo inovacije novim brendom na ovim prostorima. Zamena brenda Moment Pattexom omogućava nam da konsolidujemo našu ponudu i predstavimo jedinstvenu, globalno prepoznatljivu marku. Ova promena donosi nekoliko prednosti za potrošače. Pattex je sinonim za visok kvalitet i pouzdanost, što znači da će korisnici imati pristup širokom asortimanu inovativnih proizvoda koji su jednostavni za upotrebu i garantuju profesionalne rezultate. Pored toga, rebrendiranje donosi svež pristup i nove mogućnosti, čime ćemo dodatno opravdati poverenje naših potrošača i pružiti im vrhunska rešenja za sve potrebe lepljenja, sklapanja i popravki.

    • Proizvodi Pattex su poznati po svojoj jednostavnoj upotrebi i snažnoj moći lepljenja. Kako obezbeđujete da vaši proizvodi uvek pruže pravo rešenje i garantovan rezultat za profesionalce i amatere?

    Naši proizvodi su namenjeni majstorima i DIY entuzijastima koji žele ne samo da popravljaju već i da stvaraju nove stvari. Ključ našeg uspeha leži u dubokom razumevanju potreba naših korisnika i u kontinuiranom radu na kvalitetu proizvoda. Podržavamo ih, inspirišemo i vodimo kroz svaki korak njihovih projekata. Sve što im može zatrebati – lako je dostupno i „nadohvat ruke”, bez obzira na nivo veštine ili specifične zahteve. Uvereni smo u to da radni entuzijazam može osloboditi neočekivane mogućnosti i zato pružamo podršku i ohrabrenje. Proizvodi Pattex pomažu potrošačima da ostvare svoje ideje i prevaziđu sve izazove na stvaralačkom putu. Naša rešenja su dizajnirana tako da garantuju profesionalne rezultate, bilo da je reč o složenim zadacima ili jednostavnim popravkama.

    • Održivost je ključni deo strategije kompanije Henkel. Možete li nam reći više o novim održivim pakovanjima proizvoda Pattex i koliko su ona važna za vašu ukupnu strategiju?

    Održivost je duboko ukorenjena u naše poslovanje i težimo da budemo pioniri u razvoju održivih rešenja. Novi koncept pakovanja za naš asortiman proizvoda za lepljenje i zaptivanje još je jedan snažan dokaz da ostvarujemo naše ambiciozne ciljeve u vezi sa ambalažom. Novim pakovanjima Henkel nudi održivu alternativu za potrošače i majstore, pri čemu se proizvodi prodaju pod poznatim brendovima, kao što su PattexRubsonSistaCeresit i Unibond. Naš novi asortiman montažnih lepkova i zaptivača sada dolazi u kartušama koje sadrže od 80 do 95 odsto reciklirane plastike napravljene od postpotrošačkog reciklata (PCR). Ovim korakom smo bliže ostvarenju našeg cilja da 100 odsto naše ambalaže do 2030. godine bude dizajnirano tako da se može reciklirati ili ponovo upotrebiti. Održiva pakovanja nisu samo važna za smanjenje ekološkog otiska, već i za jačanje poverenja potrošača u našu posvećenost zaštiti životne sredine.

    • Kako brend Pattex planira da odgovori na potrebe potrošača u Srbiji kada je reč o inovacijama u asortimanu proizvoda, posebno u segmentu pur pena i drugih lepkova?

    Jedan od strateških stubova brenda Pattex jeste fokusiranje na osnovnu ponudu i upravljanje kategorijama, zato smo prepoznali potrebu na tržištu za našim Pattex inovacijama i u asortiman uveli nove montažne lepkove i pur pene. Kao inovaciju na tržištu implementirali smo i premijum tehnologiju za lepljenje, zaptivanje i popunjavanje u okviru kategorije montažnih lepkova One for All. Pur pena Pattex je sinonim za pouzdanost i efikasnost. Bez obzira na to da li se radi o profesionalnim projektima ili popravkama u kući, naša pena pruža snažno prianjanje i trajnost. Zahvaljujući svojoj formulaciji visoke gustine, pur pena Pattex obezbeđuje izolaciju od buke, vetra, toplote i vlage, čineći vaš dom ili radni prostor udobnijim i energetski efikasnijim. Kao deo inovacija, uveli smo pur penu niske ekspanzije Pattex GreenQ, koja je prva pena napravljena od recikliranih materijala. Formulacija ovog proizvoda sadrži 16 odsto recikliranih sastojaka prethodno korišćenih pur pena. Boca je napravljena od 25 odsto recikliranog metala, dok je plastika koja se koristi 98 odsto reciklirana. Ova pur pena ima izuzetne performanse pri ispunjavanju šupljina, izolaciji, montaži i zaptivanju sa vrlo niskom postekspanzijom. Na ovaj način, Pattex nastavlja da odgovara na potrebe potrošača u Srbiji, pružajući inovativna rešenja koja kombinuju visoku efikasnost sa ekološkom održivošću.

    • Vaš tim, pored Pattexa, zadužen je i za druge brendove. Koje biste karakteristike i poruke tih brendova predstavili kao ključne?

    Naš sektor se pretežno bavi lepkovima, zaptivačima i funkcionalnim premazima, nudeći širok asortiman proizvoda. Raduje nas što imamo priliku da radimo sa različitim brendovima i njihovim primenama. Naš vodeći brend je Loctite, prepoznatljiv kao održivi šampion u kategoriji superlepkova. Loctite je dizajniran da lako i brzo rešava male popravke, koje su važne u svakodnevnom životu i hobijima. Brend koji tradicionalno brine o planeti Zemlji kroz svoje izazove i akcije podstiče potrošače da daju drugu šansu stvarima. Trenutno je aktivan i Loctite globalni izazov, koji nam na vrlo inspirativan i kreativan način pokazuje kako brzo i efikasno možemo doći do željenog rezultata. Dostupan je u svim domaćim i stranim trgovinskim lancima, što ga čini lako dostupnim potrošačima. U našem portfoliju imamo i brendove koji su specijalizovani za specifične upotrebe, kao što su Pritt i TangitPritt podstiče kreativnost kod dece i odraslih, nudeći raznovrsna rešenja za kreativne projekte. Tangit je visokoprofesionalni brend namenjen vodoinstalaterima, građevinskim majstorima i stručnjacima za ugradnju bazena.

    • Kako vidite budućnost brenda Pattex na srpskom tržištu i koje su vaše ključne strategije za dalji rast i unapređenje odnosa sa potrošačima?

    Nastavićemo da pažljivo osluškujemo potrebe svojih potrošača i da delujemo u skladu sa njima. Kontinuirano radimo na unapređivanju naših proizvoda, proširenju asortimana i održivom dizajnu. Uvodimo nove linije proizvoda od silikona, zasnovane na inovativnim Henkelovim tehnologijama, uključujući neutralni silikon bez oksima i neprijatnog mirisa. U saradnji sa našim profesionalnim majstorima, razvijamo bolja rešenja i prilagođavamo proizvode za optimalnu i efikasnu upotrebu. Verujemo da ulaganjem u budućnost i kvalitet idemo dobrim putem. 

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Henkel

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE