Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    MPC Properties

    Jovana Stojmenović Nedeljković, MPC Properties: Spremnost za suočavanje sa izazovima je ključ napretka

    Put od rada na info pultu, preko asistentske pozicije u sektoru marketinga, pa sve do menadžerske pozicije bio je izrazito dinamičan i jednako inspirativan, ističe u intervjuu za BIZLife Jovana Stojmenović Nedeljković, Junior Marketing Manager u kompaniji MPC Properties.

    Kako kaže, važno je biti otvoren za nove izazove, aktivno tražiti prilike za lični i profesionalni razvoj, ali i graditi pozitivne odnose sa kolegama i nadređenima.

    • Kako je izgledao vaš osmogodišnji put unutar kompanije MPC Properties, od početka, na poziciji na info pultu, do sadašnje pozicije Junior Marketing Managera za BEO SC i Mercator Centar?

    Bio je izrazito dinamičan i jednako inspirativan. Učila sam na svakom koraku. Od pozicije na info pultu, preko asistentske pozicije u sektoru marketinga do uloge Junior Marketing Managera. Ključni izazovi sa kojima sam se susrela tokom napredovanja uključivali su usklađivanje sa dinamičnim zahtevima industrije, sticanje relevantnih veština i znanja, kao i izgradnju mreže profesionalnih odnosa unutar, kao i van kompanije. Spremnost da se suočim s tim izazovima i naučim iz njih bila je ključna za moj napredak, jer svaka prepreka je prilika. I ja sam ih rado tako koristila.

    BALANSIRANJE VOĐENJA MARKETINŠKIH STRATEGIJA ZAHTEVA PAŽLJIVO PLANIRANJE, TIMSKI RAD I SPOSOBNOST PRIORITIZACIJE

    • Kako uspevate da izbalansirate vođenje marketinških strategija za BEO SC i Mercator Centar?

    Balansiranje vođenja marketinških strategija za BEO Shopping Center i Mercator Centar zahteva pažljivo planiranje, timski rad i sposobnost prioritizacije. Važno je uskladiti ciljeve i potrebe obe lokacije, prilagođavajući marketinške strategije njihovim specifičnim karakteristikama i ciljnim grupama. Svaki uspešan projekat je dodatna motivacija, a ni prostora za kreativnost ne manjka.

    MPC Properties

     

    • Na koji način ste se prilagođavali promenama u industriji i tržištu, tj. kako ste iskoristili nove tehnologije u marketingu kako biste unapredili poslovanje?

    Inovacije poput društvenih mreža, virtuelne i proširene stvarnosti suštinski su izmenile strategije brendiranja i način na koji brendovi privlače pažnju svoje publike. S obzirom na evoluciju potreba potrošača i brz razvoj tehnoloških trendova, kao što su digitalni marketing, analitika podataka i društveni mediji, mi, marketari, imamo priliku da stvaramo atraktivnije projekte, uz efikasniju komunikaciju s ciljnim grupama. Konkretno, u BEO SC smo realizovali aktivacije koje su koristile AI (primer je osmomartovski projekat u kom je AI pomagao posetiocima u izboru poklona, kao i novogodišnji projekat sa BEO filterom za društvene mreže i sl.) i nastavićemo da osmišljavamo načine da ožive inovacije u našim centrima.

    USPEH NIJE PLOD SAMO LIČNOG TRUDA, VEĆ I REZULTAT NESEBIČNE PODRŠKE KOLEGA

    • Kao osoba koja je napredovala unutar kompanije MPC Properties, možete li podeliti neke od najvrednijih lekcija koje ste naučili tokom svog puta?

    Jedna od najvrednijih lekcija koje sam naučila jeste da su rad, predanost i kontinuirano učenje ključni za postizanje poslovnog uspeha. Važno je biti otvoren za nove izazove, aktivno tražiti prilike za lični i profesionalni razvoj, kao i izgraditi pozitivne odnose sa kolegama i nadređenima. Moj uspeh nije bio samo plod mog truda, već i rezultat nesebične podrške i deljenja stečenog iskustva i znanja od strane kolega. 

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

     

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: David Micić

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE