Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Glovo slavi Međunarodni dan sušija

    Glovo slavi Međunarodni dan sušija

    Skoro 50 odsto ukupnih porudžbina sušija se registruje u večernjim časovima, što pokazuje da je Srbima ovo japansko jelo omiljeni izbor za večeru.

    Povodom Međunarodnog dana sušija, koji se globalno obeležava 18. juna, Glovo, višekategorijska platforma koja omogućava pristup velikom broju proizvoda, sprovela je analizu porudžbina ovog omiljenog jela. Srbija je na trećem mestu u jugoistočnoj Evropi i deseta u svetu, od 23 zemlje u kojima je platforma prisutna.

    Beograđani, Nišlije i Novosađani – najveći ljubitelji sušija

    Najviše porudžbina sušija registrovano je u Beogradu, Novom Sadu i Nišu, s tim da ga korisnici iz Novog Sada najčešće naručuju. Najveći ljubitelj sušija živi u Beogradu i tokom poslednjih 12 meseci naručivao je ovo jelo više od jednom nedeljno, dok je najskuplja porudžbina sušija vredela preko 24.000 dinara, a naručio ju je korisnik u Beogradu.

    Suši – hrana sa kojom Srbi biraju da proslave Međunarodni dan žena

    Srbi biraju da Međunarodni dan žena proslave sušijem, a ovaj dan beleži i najviše dnevnih porudžbina sušija sa čak 7,5 porudžbina na sat.

    Takođe, prema analiziranim podacima, Srbi najradije naručuju suši u zimskoj sezoni, pa je tako u decembru najviše porudžbina upravo u ovoj kategoriji. Takođe, dan u nedelji kada su korisnici poručili najviše sušija u prošloj godini bio je petak. Što se tiče vremenskog intervala, vrhunac porudžbina je bio između 19h i 20h, što je znak da je suši opcija za večeru, tako da je 46 odsto porudžbina sušija isporučenih u poslednjih 12 meseci registrovano između 18h i 21h.

    Među najkonzumiranijim sušijem, Srbi se drže klasike sa nigiri lososom na prvom mestu, zatim nigiri škampima i maki lososom, dok su najveći rast popularnosti doživele kalifornijske rolnice, a potražnja za ovim jelom porasla je više od četiri puta!

    O Glovu

    Glovo je jedna od prvih multikategorijalnih aplikacija koja povezuje korisnike sa preduzećima i kuririma, nudeći usluge na zahtev iz lokalnih restorana, prodavnica i supermarketa, kao i maloprodajnih objekata. Glovo vizija je da svima omogući lak pristup svemu u svom gradu, tako da naši korisnici mogu da uživaju u onome što žele, kada žele, gde žele. Osnovan 2015. godine u Barseloni, posluje u 23 zemlje u Evropi, Centralnoj Aziji i Africi.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Glovo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE