Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    reklame na Netflixu

    Fanovi Netfliksa će moći da uđu u svet omiljenih serija: Gigant otvara Netflix Houses

    Netflix otvara ogromne prostore za zabavu u dva grada za koje kaže da će omogućiti fanovima da urone u svet svojih omiljenih serija.

    „Iskustveni“ kompleksi, nazvani Netflix Houses, uključivaće složene događaje, tematske prodavnice poklona i restorane. Kompleksi će zauzeti bivše lokacije prodavnice Dallas Galleria i tržnog centra King of Prussia. Obe će se prostirati na više od 100.000 kvadratnih stopa i trebalo bi da budu otvorene 2025. godine, navodi gigant za striming.

    Za ljubitelje mračne drame „Squid Game“ i srodnih ostvarenja, na primer, Netflix obećava da će ponovo kreirati izazov Glass Bridge. Izazov izgleda tako što takmičari hodaju ili skaču preko providnih panela, koji pucaju, i padaju ako stanu na pogrešan panel.

    Kritičari napominju da će privlačenje stalnih korisnika da bude izazov.

    „Jedan od ključeva uspeha biće održavanje ponude svežom, kako bi se ljudi motivisali da se vraćaju zbog novih stvari“, rekao je Neil Saunders, generalni direktor i analitičar u GlobalData.

    Netflix je već postigao značajan uspeh sa razrađenim produkcijama na turnejama i događajima u vezi sa njegovim programima višeg profila, piše CNN.

    Kuala Lumpur, Malezija, trenutno je domaćin obilaska “Bridgerton” High Tea, Toronto ima večeru „Knives Out”; i Sao Paulo, Brazil, nudi impresivno „Stranger Things“ iskustvo.

    mini serije

    Netflix (Freepik)

    Rizici i nagrade

    Ipak, sve ovo nije nova ideja.

    „Dizni je godinama monetizovao svoj sadržaj i ima veoma uspešan maloprodajni posao kroz licenciranje, sopstvene prodavnice i koncepte,“ rekao je Saunders.

    Za Netflix, to je samo najnoviji potez u nizu napora da proširi svoj posao i prihod izvan standardnog striminga iako najveći deo njegovog profita potiče od osnovnog poslovanja. Nove inicijative dolaze u trenutku kada se profit u industriji striminga smanjuje.

    Tako je kompanija smanjila kreiranje originalnog programa, ali je proširila svoju ponudu video-igara, lansirajući igrice prilagođene mobilnim uređajima iz franšize „Grand Theft Auto“. U proširenju brenda, takođe se udružio sa Vilijamsom Sonomom na liniji posuđa za večeru, papirne robe, hrane i posteljine sa temom „Bridgerton“.

    TikTok influenserka, recenzent proizvoda i obožavateljka serije „Bridgerton“ Keri Berk, koja je dva puta prisustvovala „The Queen’s Ball“, rekla je da misli da će novi Netflix-ov poduhvat biti uspešan.

    „Mislim da je sjajno što Netflix donosi taj magični IRL!“, rekla je ona.

    Netflix

    Netflix (Unsplash)

    „The Queen’s Ball”

    Godinama se „The Queen’s Ball” postavlja u raznim gradovima dva ili tri puta dnevno. Obožavaoci su mogli da uživaju u plesovima i gledaju nastupe violinista i akrobata obučenih u istorijsku odeću pod osvetljenjem lustera.

    U skladu sa zapletom serije, kraljica je na svakom nastupu imenovala „Diamond of the Season“. Influenseri su bili pozvani da napišu pismo i iznesu svoje argumente zašto bi trebalo da budu izabrani, ilustrujući Netflix-ovo veliko interesovanje za svet društvenih medija.

    Sada, „Netflix House predstavlja sledeću generaciju naše prepoznatljive ponude. Mesta će oživeti naše voljene priče na nove, uvek promenljive i neočekivane načine“, rekla je direktorka marketinga Netflix-a Marian Li u izjavi.

    Berk se usaglasila sa njom i rekla za CNN svoje iskustvo: „Zaista sam se osećala kao da sam zakoračila u svet serije.“

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unsplash, Freepik

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE