Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Dvougao

    Dvougao Wolt-Delhaize: Sinergija u korist potrošača

    Digitalna trgovina i futuristička kupovina za obične ljude, iz dana u dan, postaje zapravo naša svakodnevnica. O ovoj temi smo kroz svojevrsni dvougao razgovarali sa predstavnicama maloprodajnog trgovinskog lanca Delhaize – Milicom Popović, Head of Corporate Communications and Public Affairs i kompanije Wolt – Majom Bađin Georgijević, Head of Communications for Adriatic (Slovenija, Hrvatska i Srbija).

    • Šta Wolt i Delhaize rade da bi poboljšali korisničko iskustvo svojih kupaca, kada je u pitanju online kupovina i dostava?

    Maja Bađin Georgijević:

    Maja BAđin Gligorijević

    Kompanija Wolt svojim korisnicima omogućava da uživaju u jednostavnosti i brzini on line kupovine, od hrane iz restorana do cveća, knjiga, namirnica i drugih svakodnevnih potrebština, koje do njih stižu u roku od pola sata u čak 30 gradova širom Srbije. Istovremeno, Wolt menja pravila igre ali i transformiše industriju dostave. Nas odlikuju brzina, održivost i kontinuirani rast podržan tehnološkim inovacijama. Industrija dostave suočava se sa rastućim zahtevima za brzinom i efikasnošću, a Wolt se pozicionira kao ključni igrač koji zadovoljava te potrebe. Inovacije poput Wolt Oglasa podržavaju rast prodaje i razvoj naših Poslovnih Partnera, među kojima je i Delhaize, jer zahvaljujući ovim personalizovanim oglasima na našoj aplikaciji povećavamo dostupnost njihovih proizvoda jer znamo koliko su korisnici frustrirani ako su zatrpani ponudama koje ih ne zanimaju. Osim toga, upravo je počela i  Wolt+ Weeks kampanja koja podrazumeva velike popuste (do 30%) na velike brendove, a u kojoj nam je Delhaize takođe značajan Partner.

    Milica Popović:

    Kontinuirano radimo na unapređenju ponude i iskustva kupaca. Od širokog asortimana svežih i zdravijih proizvoda i prijatnog ambijenta koji ih očekuju u našim tradicionalnim prodavnicama, do korišćenja najsavremenijih digitalnih alata na online-u. Saradnja sa partnerima nam je izuzetno važna i tu se uvek trudimo da zajedničkim snagama pomerimo zadovoljstvo korisnika na još viši nivo. Pored aktivacija kao što je “ Wolt+ Weeks“ gde najlojalnijim korisnicima omogućavamo 20 odsto povrata na svaki račun, kontinuirano svakog meseca nudimo i ostalim korisnicima, koji nisu članovi Wolt+ modela, umanjenu ili besplatnu dostavu iz Maxi supermarketa. Uz to omogućavamo i promo kodove za kupovinu određenih artikala kao što su brendovi privatnih robnih marki, a šaljemo i posebno osmišljene targetirane ponude. Konstantnom optimizacijom i proširivanjem asortimana unapređujemo naše usluge, a pored redovne ponude imamo sezonske i tematske posebne kategorije – tokom leta, uskršnjih ili novogodišnjih praznika. Korisnici mogu naručiti sve što im treba – od svežih namirnica do kućnih potrepština – sve putem Wolt aplikacije. Ovo pojednostavljuje proces kupovine i čini ga efikasnijim za korisnike.

    • Kako vidite budućnost kompanije Delhaize u pogledu partnerstva sa kompanijama za dostavu hrane, kao što je Wolt? / Kako Wolt gleda na saradnju sa velikim trgovačkim lancima kao što je Delhaize?

    Milica Popović

    Milica Popović:

    Mi u Maxiju duboko verujemo da su partnerstva osnova zajedničkog rasta i unapređene ponude za kupce. Kao jedan od vodećih omnichannel trgovaca na globalnom nivou, naša kompanija prati promene u navikama potrošača. Kako bi odgovorila na „on demand“ potrebe kupaca, konstantno jača saradnju sa platformama za dostavu kao što je Wolt. U Srbiji već tri godine postoji opcija „Brze dostave“ iz Maxi supermarketa, gde korisnici u roku od 30-45 minuta dobijaju na adresu poručene artikle. Saradnja sa Woltom je podignuta na regionalni nivo u okviru naše Grupe, a kooperacija postoji i između naših brendova u Americi. Upravo ova globalna ekspanzija i kontinuirana  ulaganja na lokalnom nivou govore u prilog tome da i tek kako vidimo potenicijal za dodatni razvoj naše medjusobne saradnje, kao i unapređenja pogodnosti za kupce u narednom periodu.

    Maja Bađin Georgijević:

    Iako u Srbiji i dalje dominira tradicionalni vid kupovine, primetan je vrtoglavi rast on line kupovine. Partnerstvo digitalnih platformi sa različitim preduzetnicima, proizvođačima, restoranima pa i velikim trgovinskim lancima poput Delhaize-a dodatno naglašava promenu u potrošačkim navikama. Ljudi sada mogu bukvalno da nose tržni centar sa sobom u džepu, a sve što im treba ili su zaboravili da kupe ili nisu našli u konkretnoj radnji, može im doneti naš Partner Dostavljač za samo 30 minuta. Na klik od tebe je Wolt aplikacija.

    • Kako odgovarate na promenjene navike potrošača koje zahtevaju sve veću efikasnost i brzinu usluge?

    Maja Bađin Georgijević:

    Samo u toku poslednje decenije došlo je do evolucije brze dostave, u skladu s tim kako su se menjale navike, potrebe i očekivanja korisnika. Dostava za 30 minuta sada je novi standard, a Wolt je od aplikacije za naručivanje hrane, postao aplikacija za sve, pa tako neprehrambeni proizvodi sada čine skoro 25% udela u ukupnom broju porudžbina. Potrošači imaju priliku da naruče namirnice, cveće, tehniku, vrhunska vina, igračke, kozmetiku i da im sve to stigne za pola sata. Takođe, korisnici danas imaju već kreirane potrebe, navike i očekivanja i na nama je da im to isporučimo. Wolt odgovara na ove potrebe potrošača tako što uvodi nove usluge kao što su: Wolt +, Wolt Oglasi, Wolt Drive, Wolt on line Market…

    Milica Popović:

    Pažljivo pratimo navike naših kupaca i trudimo se da im što više izađemo u susret. Zajedničkom saradnjom i fleksibilnim pristupom unapređujemo aplikaciju i Maxi prodavnicu na Wolt platformi, kao i proces razmene podataka između dva sistema  – artikli, lager, cene i slično. Zajedno obilazimo i biramo prodavnice kako bismo obavljali dostavu na svim relevantnim teritorijama i gradovima, a testiramo i različite operativne modele u prodavnicama. Takođe, isprobavamo različite ponude za kupce, i prema njihovom sugestijama kreiramo ono što im najviše odgovara.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

     

     

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Delhaize, Wolt

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE