„Znak akcije „Najbolje iz Srbije“ unapređuje poslovanje“

Krajem prošle nedelje je zbog velikog interesovanja kompanija produžen rok za učešće u akciji “Najbolje iz Srbije 2016”, Privredne komore Srbije i Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija.

Rok da se kompanije prijave sada je 14. oktobar, a o akciji koja i ove godine privlači veliku pažnju razgovarali smo sa Mihailom Vesovićem, glavnim koordinatorom akcije „Najbolje iz Srbije“.

Po čemu je ovogodišnja nagrada „Najbolje iz Srbije“ drugačija o prethodnih?

Ove godine zaista imamo puno razloga da budemo zadovoljni, jer smo akciju značajno unapredili, u skladu sa modernizacijom same komore. „Najbolje iz Srbije 2016“ ima novi, osveženi identitet i novi sajt na kome je moguće obaviti onlajn prijavu. Takođe, uvedene su nove kategorije,  osmislili smo niz aktivnosti na društvenim mrežama i sve to potvrđuje da je akcija pravi odraz savremenog biznisa.

Među tri nove kategorije nalazi se i nagrada za najuspešnije startap preduzeće. Koji je bio glavni razlog uvođenja ove kategorije?

Ovu kategoriju uveli smo zbog isticanja najboljih praksi iz oblasti novih, i po pravilu,  malih biznisa. Start up priče su izuzetno zanimljive i svedoci smo da su neka srednja preduzeća po veličini,  upravo krenula od dobre ideje koja je ubrzo postala veoma uspešna i profitabilna. Mi kao komora želimo da nagradimo ljude koji su bili dovoljno hrabri i krenuli u poslovanje sa vizijom.

Šta smatrate da je bilo ključno da se nagrada održi sve ove godine?

Verujem da je akcija “Najbolje iz Srbije” danas jedno od najkredibilnijih priznanja u Srbiji zahvaljujući metodologiji izbora i objektivnosti. Akcija je uspela da spoji ekspertsko merenje dostignuća kompanija i brendova i mišljenje potrošača i to se pokazalo kao ključno za njen uspeh. Veliku ulogu oduvek su imali korisnici i to je davalo dodatnu vrednost ovoj nagradi.  Takođe, učešće u akciji je besplatno i to je nešto što kompanije veoma cene. Istovremeno, partnerstvo Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija je svojevrsno priznanje značaja nagrade i akcije, koja je iz godine u godinu sve vidljivija.

Šta je bio povod da se nagrada ustanovi pre više od decenije?

Nagrada je ustanovljena radi jačanja domaćih brendova, jer je nakon 2000. godine naglo počela ekspanzija stranih brendova u Srbiji, a nagrada je način da domaće kompanije i proizvodi ojačaju i budu vidljiviji. Multinacionalne kompanije, sa druge strane, donele su nove standarde i trendove i to je dodatno motivisalo i nas i domaće firme da se razvijamo.

Šta biste izdvoji kao najveći adut nagrade?

Na osnovu dugogodišnjeg iskustva i utisaka kompanija, verujem da je za njen uspeh ključna reč kredibilitet. Dovoljno je da navedem podatak da smo tokom prethodnih godina imali 1.425 prijava i upravo ovoliko interesovanje govori  da su parametri po kojima se nagrade dodeljuju dobri. Takođe, dobitnici sa ponosom ističu priznanje „Najbolje iz Srbije” na svojim proizvodima i kampanjama i upravo ta mogućnost da samo priznanje daje dodatnu snagu kompanijama i brendovima je ono što je čini jednom od najkredibilnijih nagrada u zemlji.

Pored same titule „Najbolje iz Srbije“ da li će biti organizovana i neka promocija dobitnika kako na domaćem tržištu, tako i u inostranstvu?

Privredna komora je akciju posmatrala kao vid promocije domaćih kompanija i brendova, ali i podrške novim proizvodima i firmama u razvoju. Kroz sve naše aktivnosti promovišemo učesnike i dobitnike, jer kao komora želimo da doprinesemo što boljem poslovanju domaće privrede. Trudimo da dobitnicima nagrada, ali i učesnicima,  omogućimo prisustvo na međunarodnim manifestacijama i  sajmovima i budemo na raspolaganju kao podrška.

Da li možete da nam navede neki primer na koji način je nagrada Najbolje iz Srbije doprinela poslovanju firmi?

Postoje mnogobrojne uspešne priče, ali navešću primer mlekare „Carpe diem“ iz Srbobrana, koja je dobila nagradu za najbolji lokalni brend 2014. godine. Vlasnici kažu da im je priznanje pomoglo da se lakše probiju na tržištu i povećaju proizvodnju. Znak akcije na proizvodu, olakšao im je ulazak u trgovinske lance. Takođe, sjajan primer je i lokalni brend „Sokolova rakija“ koja je nakon  priznanja narasla u nacionalni brend, a osvojila je i regionalno i evropsko tržište.

Glasanje za ovogodišnji akciju „Najbolje iz Srbije“ je jednostavno i odvija se na sajtu akcije www.najboljeizsrbije.com od 19. oktobra do 6. novembra 2016. godine.  Ove godine priznanja se dodeljuju u 24 kategorije, među kojima su i tri nove – najuspešnije startap preduzeće, najbolja turistička i privredna manifestacija u Srbiji. Pobednici će biti proglašeni krajem novembra.

Izvor: BIZLife

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE