Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Evo zašto Stiv Džobs nije dozvoljavao svojoj deci da koriste iPad

    Iako je izgradio jednu od najvećih tehnoloških kompanija, Stiv Džobs (Steve Jobs) striktno  je ograničio korišćenje tehnologija svojoj deci.

    Uspeh uređaja kao što su iPod, iPad i iPhone napravili su od Stiva Džobsa veliko ime i doneli mu zaradu od nekoliko milijardi dolara. Međutim, uprkos tome što je proveo život gradeći jednu od najvećih tehnoloških imperija, bio je veoma strog po pitanju pristupa njegove dece tehnologijama.

    Nik Bilton, koji piše za „the New York Times“ prisetio se razgovara sa šefom Epla nakon što je lansirao svoj prvi iPad. Na pitanje da li njegova deca vole novi uređaj, Džobs je odgovorio: „Nisu ga koristili. Ograničavamo korišćenje novih tehnologija našoj deci.“

    [preporucene_vesti ids=“233229″]

    Džobs nije jedini. Ovakav pristup imaju i drugi moćni ljudi u svetu tehnologija. Kris Anderson, bivši urednik magazina „Wired“, i osnivač proizvodnje dronova za 3D robotiku, rekao je Biltonu da ga deca optužuju da je suviše zabrinut oko tehnologija, i da niko od njihovih prijatelja nema tako stroga pravila kada su u pitanju tehnološki uređaji (telefoni, laptopovi, tableti…).

    Anderson je rekao: „To je zato što smo videli moguće opasnosti iz prve ruke. Video sam to, i ne želim da se to dogodi mojoj deci.

    Moguće je da je Džobs imao ista uverenja, posebno ako se uzme u obzir njegova poznata opsednutost proizvodima kompanije, i sklonost ka ljutim ispadima kada nastanu problemi.
    Volter Isakson (Walter Isaacson), autor knjige „Steve Jobs“ koja je prošle godine dobila filmsku adaptaciju, rekao je Biltonu: „Svake večeri Džobs je večerao za velikim stolom u kuhinji, raspravljajući o knjigama i istoriji različitih stvari. Niko nije gledao u iPad-ove ili kompjutere, a deca nisu izgledala zavisna od ovih uređaja.

    [preporucene_vesti ids=“242107, 235634″]

    Izvor: BIZLIfe

    Foto: Pixabay

    Piše: N.V.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE