Wenger satovi: Ko ne može da priušti Audi, logično je da kupi VW

Wenger je švajcarska kompanija koja postoji od 1893. i predstavlja dinamičan, savremen brend sa tradicionalnim švajcarskim korenima. Najpoznatiji su po satovima, a u ponudi imaju i opremu za putovanja.

Brend je zadržao svoj prepoznatljiv identitet, nakon što je pripao kompaniji Victorinox u 2005. godini, i nastavio da razvija svoje linije proizvoda. Godine 2013. Victorinox je integrisao Wenger noževe u svoj asortiman, tako da se Wenger može koncentrisati na globalni razvoj dva najuspešnija segmenta – satove i prtljag.

Više o Wenger satovima i kako se prodaju u Srbiji, rekao nam je Mario Georgiev, International Sales Manager u kompaniji Wenger.

„Što se tiče brenda Victorinox, njegova distribucija je ograničena, pre svega zbog cene, ‘slabijih tržišta’, prosečne plate u određenoj zemlji i mnogi ne mogu da priušte luksuzne satove. Međutim, Wenger satovi imaju širi potencijal. Cenovni rang ovih satova je od 99 evra do 300 evra, a prosečna cena je negde oko 180 evra“, rekao je Mario Georgiev.

Dodao je da zbog vrhunskog kvaliteta ovih satova, zbog garancije koja se daje na 3 godine imaju veliki potencijal da brend Wenger nastavi da se razvija i da bude „još vidljiviji“ na tržištu.

„Ovakvu strategiju primenjujemo u svim delovima sveta. Na nekim tržištima, naročito u Zapadnoj Evropi, lakše je da se „probije“ Victorinox nego Wenger. Iz logičnog razloga što su to bogatije zemlje, ljudi imaju više novca i više žele da kupe „Audi od Folkswagena“ – ako možemo tako da uporedimo ova dva brenda“, rekao je Mario.

Međutim, u ostalim zemljama koje nemaju toliko visoke standarde, ljudi i dalje žele kvalitetan proizvod, ali ne mogu da priušte Audi, tako da je logično da kupe Folkswagen, i imaće kvalitetan proizvod ali povoljniji. Ovo je otprilike metafora koja opisuje tu razliku između brenda Victorinox i brenda Wenger.

Kako zadržati tradicionalne vrednosti, a prilagoditi se modernom vremenu?

To je veoma ozbiljan i kompleksan posao koji zahteva zajedničku saradnju i marketing tima, i tima za razvoj proizvoda, i menadžmenta uopšte, da bi se brend pozicionirao na odgovarajući način. Satovi brenda Wenger su u prošlosti dosta pratili Wenger noževe. Ta „pozicija“ za brend nije bila odgovarajuća. Wenger nož je bio stvoren za aktivnosti na otvorenom, u prirodi. Tako nešto ne odgovara brendu za satove, jer to nije ista ciljna grupa. Ljudi koji kampuju, koji su u prirodi, uglavnom nisu mladi ljudi. To su ljudi u četrdesetim, pedesetim godinama koji vole prirodu, relaksaciju i tome slično. Mlađi ljudi žive u gradovima, tako da smo morali da izmislimo nešto sveže, novo, drugačije. Naravno, tradicija je ‘utkana’ u proizvod – to je naš kvalitet, naši materijali, samo smo proizvodu dodali modernu nijansu i isprobali drugačiji dizajn. Victorinox je klasika, dok je Wenger kao brend dosta otvoreniji i usmereniji ka mlađim ljudima.

Koji sat vi nosite?

Sportske satove. Nije u pitanju to kako se ponašate, nego kako predstavljate sebe, kako se osećate. Nikada ne bih mogao da nosim klasičan sat, nosim isključivo sportske satove.

Da li je sat Black Night još uvek najprodavaniji proizvod?

Ne, rekao bih da je sada najprodavaniji Seaforce. Tu imate nešto jako primamljivo – odnos cene i kvaliteta. U pitanju je vodootporni sat, sa standardnim izgledom koji košta  oko 220 evra.

Koja je linija Wenger satova najprepoznatljivija linija ikada?

To je Attitude Day & Date – Ovo je sam početak Wenger satova, tako da je u pitanju klasičan sat, jednostavan. Karakteristika mu je što, pored vremena, pokazuje i datum i dan. Veoma je praktičan, funkcionalan, sat za svaki dan. Ikonični proizvod brenda Wenger već 30 godina.

Koji su vaši planovi za budućnost?

Imali smo najveću investiciju do sada u 2016. godini – izgradnju nove fabrike. A nastavićemo sa razvojem i inovativnim proizvodima, adaptacijom na tržištu i kvalitetom. Ovo je važna godina za brend Victorinox jer smo uveli garanciju od 5 godina na satove, a standard je 3 godine.

Ovde možete videti neke od satova:

Izvor: BIZLife

Foto: BIZLife

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE