Vlasnik čuvene „booking“ kompanije: Zašto hoteli moraju da budu „instagramični“?

Rezervacija sobe i večito pitanje „koji hotel odabrati?“ može biti komplikovan i frustrirajući proces, ali ne nužno.

Zbog toga je Sem Šenk osnovao onlajn kompaniju za putovanja „HotelTonight“, koja omogućava korisnicima da bukiraju hotelske sobe u poslednjem trenutku putem aplikacije ili sajta. Vrlo jednostavno i bez dodatnih komplikacija.

„HotelTonight“ nudi hotele široke ponude što se cena tiče; oni svrstavaju hotele u različite kategorije od „osnovnih“ do „luksuznih“, piše Biznis Insajder.

Ljudi biraju hotele „po nostalgiji“, kaže Šenk. „Sitnice kao što su kolačići i mleko pre odlaska na spavanje, zanimljivi pokloni poput seta za tuču sa jastucima – to su stvari koje su drugačije i koje se pamte.“

Pored svega toga, hoteli moraju biti i „ekstremno fotogenični“, dodaje Šenk.

On je objasnio da hoteli moraju da budu jedinstveni, vredni toga da se priča o njima i „instagramični“.

Jedan od takvih hotela, koji je i dostupan na „HotelTonight“, jeste i „Arlo House“ u Njujorku. Lobi u hotelu ima prodavnicu slatkiša i prodavnicu pića koja nudi sveže, lokalne proizvode. Na krovu hotela se održavaju časovi joge, a postoji i zid koji je tu isključivo zbog Instagrama, na kome piše „Svako veče treba da se završi sa pričom“ („Every night should end with a story“).

 

View this post on Instagram

 

We had a blast working out with you all this rooftop season. See you again next summer!💪

A post shared by Arlo Hotels (@arlohotels) on

 

View this post on Instagram

 

No caption needed!

A post shared by Arlo Hotels (@arlohotels) on

A to koji je grad najkreativniji, Šenk je bio vrlo jasan – Njujork.

Izvor: BIZLife, BusinessInsider

Foto: Pixabay, Instagram

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE