Vil Smit: Moć više nije u rukama marketinških stručnjaka (VIDEO)

„Dani ’dima i ogledala’ u marketingu i prodaji su završena. Ljudi će od sada vrlo brzo moći da saznaju pravu istinu o proizvodu,“ rekao je poznati glumac Vil Smit (Will Smith) na najprestižnijem svetskom festivalu kreativnosti u oglašavanju Cannes Lions, koji je počeo ovog vikenda.

Smit dodaje da je cela njegova karijera bila zasnovana da svoj film proda celom svetu, ali da je sada sve u rukama gledalaca.

„Moć više nije u rukama marketinških stručnjaka. Nekada, 80-tih i 90-tih godina bilo je dovoljno da napravite trejler sa puno eksplozija, a dok gledaoci shvate da je film sranje, vi ste film prodali. Danas, dovoljno je da neko pogleda 10 minuta filma i tvituje „Film je sranje, bolje pogledajte Vin Dizela““

On dodaje da je sada zabavno otići na sastanak u Holivud, jer je glavna stvar na tim sastancima naći ideju za novi film.

Vil Smit je samo jedan od mnogih poznatih učesnika festivala u Kanu. Na festivalu će govoriti i Gvinet Paltrou, Spajk Džouns, kao i čuveni reditelj Oliver Stoun. Izdvajamo i pojavljivanja Ane Vintur, urednice magazina Vogue, kao i specijalnu sesiju iluzioniste Dejvida Koperfilda. Ne treba pominjati da festivalu prisustvuju direktori i kreativni direktori najvećih svetskih kompanija, a posebna mesta i programe u Kanu imaće tehnološki divovi Gugl, Fejsbuk, Adobe, IBM i Oracle.

kan

Izvor: BIZLife

Foto: YouTUbe screenshot

Piše: M.M.

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE