Schwarzkopf Gliss Program

Uspešno završen drugi po redu Schwarzkopf Gliss Program samopouzdanja

Drugu godinu zaredom, uspešno je završen Schwarzkopf Gliss Program samopouzdanja, simbol osnaživanja, edukacije i podrške svim ženama. Ovaj program nastao je kao inicijativa kompanije Henkel i brenda Schwarzkopf Gliss, tokom prolećnog i jesenjeg ciklusa, polaznice dobijaju  dragocene uvide i podršku stručnjaka iz različitih industrija sa ciljem jačanja samopouzdanja žena i posvećenosti ličnom razvoju.

Ove godine, polaznice su tokom prolećnog ciklusa imale jedinstvenu priliku da prate predavanja posvećena ličnoj snazi, usavršavanju javnog nastupa i tehnikama prevencije sagorevanja na poslu. Jesenji ciklus je u fokusu imao mentalno zdravlje, kao i lifestyle savete korisne za svakodnevni život.

Posebnu pažnju u jesenjem ciklusu privukla je interaktivna panel diskusija pod nazivom „Snažne žene za snažan svet: Priče preduzetnica“. Uz inspirativne priče četiri uspešne dame Stelle Karl Ćosić, Lane Krunić, Milice Ličine i Mirjane Starčević koje su se odvažile da napuste korporacije i započnu sopstveni posao, polaznice su imale priliku da se upoznaju sa svim izazovima, nepredviđenim situacijama, odricanjima, ali i čarima uspeha žena u preduzetništvu. Panel je moderirala Milica Šljivančanin, direktorka marketinga HCB sektora u kompaniji Henkel Srbija.

“Veoma smo ponosni što smo uspešno priveli kraju drugi po redu Schwarzkopf Gliss Program samopouzdanja. Verujemo da su rad na sebi, međusobno osnaživanje i podrška ključni za samopouzdanje svih žena. U vremenu kada su poslovni izazovi sve veći, nastavljamo sa našom misijom rada na najboljoj verziji sebe, podržavamo rad na sebi koji zahteva posebne veštine, svesni da paralelni rad na ličnom i profesionalnom razvoju može biti posebno izazovan. Uz ovaj projekat omogućavamo polaznicama priliku da steknu neophodna znanja i veštine ključne za ostvarivanje svog punog potencijala. Drago nam je što smo i ove godine uspeli da ispunimo očekivanja nove generacije polaznica i verujemo da će znanja stečena na programu uspešno primeniti u budućnosti,” izjavila je Milica Šljivančanin.

Završnicu programa obeležilo je druženje u prijatnoj atmosferi gde su polaznice imale priliku da se bolje upoznaju sa portfolijom brenda Schwarzkopf Gliss. Uz to, za dame je organizovano i portretno fotografisanje, upravo u stilu čuvene siluete Schwarzkopf logotipa.

Kompanija Henkel posvećena je društveno odgovornom poslovanju i kroz Schwarzkopf Gliss Program Samopouzdanja, kontinuirano pruža podršku u osnaživanju žena. Kao jedinstvena prilika za sticanje novih znanja, ali i međusobnog povezivanja. Program je i ove godine doprineo stvaranju zajednice žena koje će oblikovati snažniji i lepši svet.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER

Izvor: BIZLife

Foto: Igor Prusac

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE